lasslax: Vart i upplands väsby hämtade du din? Jag funderar på att göra detsamma. Är riktigt less på hur de hanterade min försändelse i tullen. Jag möttes av samma arroganta person av dig som lovade dagen efter två dagar i rad och NU fick jag mailet med uppgifter.
I förrgår när jag ringde så skulle han ha gjort alla dagen innan men då klagade han på att de var så många av "den sorten" från china och att han bara gjort en av alla de som kom samt att företag prioriterades. Fine, en dag är OK men dagen efter hände ingenting så nu har min adam legat 74 timmar i tullen och släpps förmodligen idag så jag har samma bank. Vi får se om denna Lennart är kapabel till att kolla sin mail mer än en gång per dag.
Jag köper att de kanske är irriterande med att många ringer och frågar men då får väl TNT kundservice säga det, de kommer upp notiser på tracking-sidan om att "actions needed" men ingen hör av sig och när man ringer dem då så blir man kopplad till denne Lennart. Om de bara hade förklarat från kundservicen direkt så hade de sluppit koppla oss till lennart och han hade sluppit grina över att bli störd!
Är otroligt missnöjd med just hanteringen i Sverige.
Edit: Ringde precis TNT igen för att kolla när jag kommer kunna hämta det själv. Blev återigen mött av deras otroligt irriterande service. Kan de åtminstone SPELA att de sätter kunden i fokus? Även om man inte kan hjälpa kunden på något sätt så kan de väl iaf låtsas att de bryr sig.. ÅÅH
Last edited: 7 april 2011