Säljes: Nästan ny Samsung Galaxy Nexus!

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Ascii, 4 aug 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Ascii

Ascii Android Expert Medlem

Mottagna gillanden:
    3 144

MINA ENHETER

Hej, på grund av ny mobil så känner jag nu att jag måste sälja min Samsung GT-i9250 Galaxy Nexus (titanium silver 16gb). Jag köpte den olåst på CDON för 3999 kr i mitten av April.

Medföljer gör originalkartong, USB-kabel plus adapter för vägguttag, originalhörlurar, samt kvitto/garantibevis från CDON. Allt är i fantatiskt skick! Mobilen har dock blivit tappad en gång så det blev lite skrapmärken i kanterna, men skärmen är i alla aspekter helt intakt! Jag slänger även med ett nytt SGP Hybrid-skal som sitter på mobilen vid skickning och då märks inte dessa skrapmärken i hörnen, plus att med detta skal ser mobilen bättre ut och känns bättre.

Mobilen är i alla aspekter omodifierad. Inte rootad, inte upplåst bootloader. Den har senaste officiella Jellybean-mjukvaran som ingen annan mobil lär få officiellt på flera månader. Eftersom det är en Nexus-mobil så funkar det så. :)

Pris-idé: Jag skulle vilja ha 3000 för den, då den är väldigt varsamt omhändertagen och i fint skick (plus det splitternya skalet), om man bortser från den olyckliga Tisdagseftermiddagen den blev tappad ur min vårdande famn. Jag går dock med på runt 2600 plus frakt eller bud.

Det bästa är om vi möts mellan fyra ögon i Oskarshamn eller närheten. Kan ta mig till Kalmar eller Västervik om du betalar bensinen. Jag går med på internetgiro el. liknande betalning. Helst inte förskottsbetalning då det tenderar skapa problem mellan parter (främst då många scammare kör med endast förskottsbetalning)

Last edited: 4 aug 2012
  2. maccis

maccis Ultra Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    752

MINA ENHETER

Byta mot en Xperia S i nyskick? Jag finns i Kalmar.

3. Ascii

Mottagna gillanden:
    3 144

MINA ENHETER

Mot en mobil vill jag inte byta, men jag skulle kunna byta mot något annat roligt :)

Vill dock helst ha pengar.

Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2

4. Ascii

Mottagna gillanden:
    3 144

MINA ENHETER

Bump 1/2.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

5. Ascii

Mottagna gillanden:
    3 144

MINA ENHETER

Bump 2/2. Ingen Intresserad? Kom gärna med bud! Kan tänka mig gå ner till 2500 eller lägre om jag får ett bra bud.

6. Priminima

Priminima Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    OnePlus Two

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    OnePlus Two
    Telefon 2:
    Nexus 4
    ROM:
    Chroma
    Jag är lite intresserad. Problemet är att jag bor i Göteborg och jag vill helst inte att den skickas utan det hade varit bättre att få den mellan fyra ögon...

7. Ascii

Mottagna gillanden:
    3 144

MINA ENHETER

Ja du, det är en bit bort. :/

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.