Någon annan som har problem med youtube med x10 mini?

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av dragontrumpetare, 1 feb 2012.

  1. dragontrumpetare

    dragontrumpetare Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    18 maj 2010
    Inlägg:
    3 671
    Mottagna gillanden:
    331
    Telefon:
    SONY Xperia 10

    MINA ENHETER

    Telefon:
    SONY Xperia 10
    ROM:
    Original Stock ROM
    Min mamma hävdar bestämt att hon kan inte se yutubeklipp genom
    den app som medföljer mobilen? Mamma har 2.1. Den bara laddar och laddar. Så undrar
    därför om flera har detta problem med 2.1?
    HOn visserligen väldigt stora problem med luren just nu, som t o m verka radera filer på minneskortet utan att hon gjort det. Den ställer om sig, widgetklockan funkar inte... hemknappen lägger av... o s v. Vi har installerat om den ett flertalet gånger, utan få detta att bli bättre. MIn syrra har samma lur, och den fungerar bättre, förutom då youtube appen som fungerar lika dåligt där. Mammas lur har varit på reparation 3 gånger och Anovo hittar inga fel på den. Första gången vart den utbytt till en annan enhet, efter det har de bara flashat om luren och hävdat det inte är några som helst fel på den. Visst, fungera någorlunda i ett par dar, sedan efter någon vecka, så börja den liksom jävlas. HOn skall skicka iväg den igen. Visst bör mamma kunna reklamera den nu? Precis som för mig personligen, så har 3's nya hårdare linje vid förlägningar drabbat mamma och de vägrar förlänga med ny mobil.
     
  2. twintin

    twintin Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 maj 2010
    Inlägg:
    1 420
    Mottagna gillanden:
    59

    MINA ENHETER

    Youtube fungerar perfekt på min som också kör 2.1. Dock kör jag med WiFi just nu då min 3G är strypt till 32 kBps och då tar det evigheter att ladda ner.

    Vad har hon för nedladdningshastighet (kolla med appen bredbandskollen) ?

    Testa också med WiFi.
     
  3. dragontrumpetare

    dragontrumpetare Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    18 maj 2010
    Inlägg:
    3 671
    Mottagna gillanden:
    331
    Telefon:
    SONY Xperia 10

    MINA ENHETER

    Telefon:
    SONY Xperia 10
    ROM:
    Original Stock ROM
    Ok, få se hur jag skall kolla det där. Är inte i närheten och kan visa dem. hehe. Mamma klarar tyvärr inte så mycket.... Hon gjorde liksom en tillbaka gång i kundskaper där. När hon fick luren, så kunde hon ringa, skicka SMS/MMS, installera appar, surfa o s v. NU kan hon i princip bara ringa med den, för hon har plötsligt glömt hur man gör allt de andra. hihi
     
    Last edited: 11 feb 2012