Någon som kan hjälpa mig?

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av babydroid, 22 feb 2011.

1. Westholma4t

Westholma4t Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    177
    Operatör:
    VIMLA
    Telefon:
    Pixel 7 pro

MINA ENHETER

Operatör:
    VIMLA
    Telefon:
    Pixel 7 pro
    Telefon 2:
    Nexus 5
    Platta:
    Samsung tab s6
    Övrigt:
    acer Chromebook cp315-1h, mk802 HDMI.
    varför inte börja om från början. SEUS och se till att du har SENASTE basband 2.1.54. kolla att allt är i sin ordning innan du går vidare med freex10-beta4_zdzihu..sen valfritt tema om allt är i sin ordning.

EDIT: kör du däremot på Google Android 2.3.2 GINGERBREAD FÅR du inte ha senaste basband...

Last edited: 24 feb 2011
    babydroid gillar detta.
  2. drutten71

drutten71 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hallå!
    Jag har laddat in Free x10 nu och funderar på Cyanogen, vad gör den egentligen? är det bara App-pack och fonter eller ökar den prestandan på mobilen ytterligare? alltså, skillnad med att bara köra Freex-10 och båda..

3. babydroid

babydroid Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    286
    Telefon:
    Samsung Galaxy s9+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy s9+
    Telefon 2:
    Oneplus 5t
    Platta:
    IPad Pro 11”
    igår så var jag så irriterad. så efter lite tittande på family guy så bestäde jag mig för att blåsa ur hela telefonen. installera om med sues, rotta, köra in xrecovery och hela den balletten. la in nya ROMen och allt jag ville ha. och nu funkar det perfekt. men det konstiga är att jag har gjort det en gång tidigare och med samma dåliga resultat. men men,. det måste ha blivit något fel dom gångerna. Men som sagt så funkar det nu.

jag får tacka så mycket för all hjälp jag fått och hoppas att ni får en fortsatt trevlig vecka.

jag körde in cyanogen bara för att kunna använda olika teman fullt ut. vet dock inte om det ger någon prestandaökning, men det tvekar jag på.