Nån som testat både HD och Z?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av KristofferS, 21 nov 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. KristofferS

KristofferS Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjena, jag har just nu en Nokia 5800 som varit väldigt bra men som börjar ge upp så det är dags byta till en android.

Jag har beställt en HTC Z sen nån vecka sen men den är ju fortfarande inte i lager och ju mer jag läser ju svårare blir valet mellan Z och HD. Jag kan ju inte heller testa någon av dem eftersom ingen affär har dem inne.

Har någon av er testat båda och kunnat jämföra? Det verkar bra med fysiskt QWERTY men jag vet inte om det är värt vikten och ev. risk med gångjärn etc, och HD ser lite väl stor ut, min 5800 är så mkt mindre att det nog blir lite chock att få en så mkt större mobil. Vad säger ni?

Och borde jag titta på Galaxy S?

2. oliback

oliback Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Jag tycker det låter som om du borde titta närmare på galaxy s

Om du är sugen på en DHD men är tveksam när det gäller skärmstorleken så borde du inte beställa innan du har klämt lite på en.

Är du säker på att ingen butik nära dig har ett uppvisningsexemplar av DHD? Ofta så kan det vara slut på läger men dem har ändå ett demo ex.

Sent from my Desire HD using Tapatalk

3. KristofferS

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Lyckades hitta en Desire Z idag i Nordstan i gbg, gillade den skarpt! Får bli en sådan. Gångjärnen var ju riktigt smart konstruerade och den kändes inte så dramatiskt stor och tung som vissa tester indikerar.

4. DCLXVI

DCLXVI Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Personligen tycker jag att den borde ha motsvarande lucka som HTC Touch PRO2, den är smart...

5. KristofferS

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tänkte bara säga att jag är RIKTIGT nöjd med min Z, grymt bra byggkvalité, snabb och fysiskt qwerty är otroligt bra. Vill inte vara utan det i fortsättningen.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.