självklart har jag användare på fragbite Hade läst slarvigt det står att du har tagit från fragbite i första posten.
Försökte sova, men det är fan varmt så jag dör. Trotts att det har regnat och åskat hela dagen. Är det inte meningen att det ska bli svallate ute då, tycker bara det har blivit varmare. :-( Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Det är likadant här, det har åskat som fan och pissregnat. Ändå är det skitvarmt Står inte ut! Btw, längtar som fan till 14 Juli. Åker till New York en vecka då
& här i Gbg har det varit underbart idag. Molnigt, svinvarmt fram till ca 18 då det sprack upp & blev soligt & ännu varmare Nu i natt så har vi varmaste natten i år, över 20 grader. Har lixom inga problem med värmen då jag nyss kommit tillbaks från en vecka i Rom med ca 35 i skuggan på dagarna.
Ja fy fan för värmen när man ska sova :-( bör tillägga att jag faktiskt fått det svallt i sovrummet nu :-) Så juv 80tals musik i lurarna med. sandra - everlasting love, :-P Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Nepp :-P men ja ska sitta med musiken. Jobb med fri arbetstid w:-P Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Nu ska jag nog göra ett nytt försök till och somna, jag tog lite vatten och gick runt lite och luftade mig Gonatt!
Ja vad gör man när man inte kan sova?? Jo man installerar Android SDK!!! Här ska tillverkas app widgets
hade gärna gjort det, men är mitt knä som gör att jag inte kan sova. samt medicinen som inte funkar när smärtan är för hög men men, bara bita ihop
Lång historia kort. Opererade knät 2008-10-16 Läkaren gjorde sönder massa nerver som "dött" Så får felsignaler i kroppen pga det, medicinskt heter det Complex Regional Pain Syndrome Kan oxå beskrivas som fantom smärtor Men sen opererats ett antal gånger efter det, senast 2 gånger i april, då dom testade att sätta in en ryggmärgsstimulering (el i ryggraden) Men det gick inte som vi hade hoppats.
Usch, gör ju ont i knät bara av att.läsa detta ju. :-\ Som tröst tycker jag att du ska se min favvo serie. Knight rider. Orginalet från 80talet. :-) Eller det kanske bara är jag som är så överdrivet kär i det mesta från 80talet. Serier, filmer, musik, sportbilar, ja you name it :-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Låter inte bra :-\ det är då man dödar datorn och kör hirens bootcd och sen getdataback ntfs :-) sen kan du boota igen :-P Sent from my GT-I9100 using Tapatalk