Tråkigt,att inte många hänger här längre. Tråden är lite tom om natten Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Så jävla uttråkad. Sitter på Doha international airport och har 1,5 timmar kvar innan flyget går till sverige. Det finns verkligen inget att göra här. Har internet vilket är bra men kan inte komma på något kul att göra. Någon som har några bra och roliga förslag?
Typ en vecka sedan. Men har inte varit så aktiv de senaste dagarna eftersom jag varit bortrest så har inte skrivit så många inlägg :-P . Tack!
Sitter och beställer kläder på zoovillage! Finns det någon liknande sida föutom Nellley, bubbelroom mfl. Det ska vara stilrenat kläder typ shorts och tshirts med inte för mycket tryck på! ~Lars00n80~
Frugan är just nu mer intresserad av sin nya Ipad än mig, tror jag lägger mig i soffan i natt så får hon ha den på min kudde bredvid sig. Snyft...
Har lyckats! Får dock upp felmeddelandet: Serverns certifikat är ogiltigt Vet du hur man kan fixa det? (På cydia)
Dunka den lite i golvet och spotta sedan på den Bjuder på lite natthumor <iframe width="425" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/sP4NMoJcFd4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Just nu är jag mer intresserad av min nya Galaxy Tab 10.1 än frugan Sent from my GT-P7510 using Tapatalk
Fick iallafall lite gjort inatt, började med att skära ut hål till stereobygget, sen har jag lött kablar och planerat ut kopplingarna så att allt blir rätt. Skickade även iväg slaven till att åka till biltema och köpa saker så slipper man det, en väldigt ogivande natt med andra ord
Jag har suttit hela natten och tagit hamd om ungen som haft redig magknip. Plus att jag under natten fläskade åt mig en till deal med skivbolag :-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Har kommit riktigt långt med stereon under dagen, nytt batteri, lite nya knappar, en fläkt för extrakylning hittade jag också och nu är det nästintill klart. Ska ladda upp en film på youtube så man kan höra den lite också, men jag blev själv förvånad hur bra det lät för formatet och delarna nyare bild framifrån i dagsljus. video, as promised http://www.youtube.com/watch?vxzswz49Xj8