Det är kul som fan, här är det doktor who som gäller! Ännu en nattlig uppdatering med stereon som numera är helt klar i sitt grundutförande
sitter och hoppas att min galaxy s inte fastnar i ånge imorgon bitti så jag har den imorgon kväll. Vill inte vänta tills tisdag :<
Vänta på post är aldrig kul, själv väntar man på nytt id kort, och nya raybans så det lär bli en kul vecka när man nu får dom
Jag väntar med på en hög med post. Och att skivbolaget ska skicka sång til låten så jag blir klar ngn gång. :-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Alltid samma folk här Ska nog gå och lägga mig nu, börjar bli sent :/ Jag försöker följa New York tid för och slippa jetlagget när jag kommer dit.
Uff, apple produkter ger mig kalla kårar..:-P Android. och sl ska det förbli :-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Har jobbat till 22 & frugan har lagt sig. Sitter & nördar mig med min Desire S, få till flytet så bra som möjligt med LauncherPro + vid scrollning mellan hemsidorna. Tre sidor, vara försiktig med tunga widgets & den flyter som en gud! Ja tom ifånarna på jobbet är impade Fler sidor går bra men inte med widgets då, ok det flyter bra då också men inte optimalt, totalt optimalt! Jag behöver vård...
Är inte jättesugen på att sova men ändå sjukt sugen. Har inte något direkt att göra uppe så jag vet inte vad som håller mig kvar. Antagligen samma ångest som alltid; dagen tar slut och man är ett kliv närmare döden om man somnar. Poetiskt inte sant?
Hmm.. Inte trött än men ligger ändå i sängen. Ska försöka sova på trots. Sent from my iPod touch using Tapatalk
Hmm.. Jag har funderat på att se Limitless, men den verkade lite halvskum i början. Var det någon direkt action i den alls?