Det är ju inte Die Hard action men klart sevärd tycker jag, vissa filmer är lite svårare att komma in i men jag fastnade i den, gör ett försök
Stänga ögonlocken och sakta låta dig sjunka in i drömmarnas värld Sent from my iPod touch using Tapatalk
Hejhej sitter har pa John f Kennedy airport med flygplatsens gratis iPad. Klockan ar bar a halv atta har
Lyckos. Ja flygplatser är ju i & för sig inte det roligaste men ändå, med en massa öl så brukar man ju kunna stå ut.
Zigenarna i min lilla by stal precis min gamla stol från soprummet, och förde ett jävla liv. Säg mig, om man ska stjäla andras skräp, ska man inte försöka smyga då? Sent from my Nexus S using Tapatalk
Lät som en mindre våldtäkt, därför jag var tvungen att kolla Blir ett besök hos vaktis på måndag ) Sent from my Nexus S using Tapatalk
När jag skulle kolla upp var Mjölby låg så var det bara grönt på min skärm, zommade ut lite och såg ett träd och tänkte bara WTF! Då såg jag DreamHawk sitta på en gren med sin Nexus och skriva på Swedroid i sandlådan... ^^