Väntade tills inatt med att svara!! Japp jag ska köpa cpu,mobo och ram men vet inge vad. jag kommer inte ens använda cd-läsare efter uppgraderingen! windows 7 @usb
Moderkort. AMD Socket AM3 (DDR3) Processor - AMD Phenom II X4 3.66Ghz RAM - Corsair 8GB 1333Mhz Dessa är billiga och presterar väldigt bra. Med dessa kan du maxa alla spel Kolla på kundrecesionerna också, folk gillar dom. AMD-processorer är billigare än Intel också.
Varför är reglerna så svårförstådda? Jag bryter mot regeln nu själv men ibland blir man så nyfiken att man faktiskt måste bryta en regel för att få svar. Märk dock väl att svaret förväntar jag mig ikväll efter 00:00 men dock innan 06:00 imorgon morgon
Meh. Inget vettigt att skriva just nu, tyckte ni kunde få veta det. Sent from my iPod touch using Tapatalk
Inne på min sjätte energidryck. Swedroid-tester är fantastiskt tidskonsumerande och vi tycks aldrig bli färdiga i tid.
Göteborg i mitt hjärta! Äntligen i hemstaden igen. Underbar kväll med räkmacka, öl, sangria, vin och jävligt fina kompisar. Usch så jag skall flytta hit igen!