Om man börjar den 23:e, när vore det smart att börja "ställa om"? Alltså lägga sig relativt tidigt och gå upp relativt tidigt så man behåller den rytmen lagom till skolstart? --- - Sent from my iPod touch using Tapatalk
Vara zombie under hela den dagen? Nej tack. Visserligen går vi drygt tre timmsr bara, men ändå --- - Sent from my iPod touch using Tapatalk
Jag tänker att första dagen ändå bara är tramsdag så jag ställer om just den dagen(funkar inte så bra hittills dock). Sent from my HTC Desire HD
Har själv lite omställningsproblem då malmöfestivalen börjar helgen innan skolan börjar :/ Sent from my Pwnphone using Tapatalk
Har varit på punkkonsert.. Såg Strindbergs på kulturhusets tak. Feeeett Avslutar med slösurf på på taben.. Sent from my GT-P7510 using Tapatalk
Kom precis från puben. Nu lagas det Västerbottenpaj till kräftskivan i morgon Multitaskar genom att göra spaghetti med röd korv samtidigt!
Kan inte sova då jag väntar på min Blade... blir alltid såhär när jag beställer nått för jag älskar paket spelar ingen roll vad det är i dom (så länge det inte är avföring) så är det awesome... Vill spela för jag inte kan sova men är samtidigt skit trött och vill sova men det går inte vad fan gör man?
1. Put chloroform on cloth. 2. Put cloth to mouth & nose and wait 3. ??? 4. PROFIT! --- - Sent from my iPod touch using Tapatalk