Galet... Folk är helt tokiga i apple. Jag avskyr dom dock. Usch, Apples nya kopierade sloga. ( Apple: controling people ) hehe. Kul att skoja lite när man ligger isängen och kollar på sängen som kommande ungen ska sova i. Blir ju pappa nästa vecka om det går som plannerat :-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Vet faktiskt inte själv. Funderar seriöst på att sova istället för att vara uppe... Låter iofs inte så roligt. Kanske drar på Paul och ser ifall den är så rolig som folk tycker
Underbart!! Vilka vinner då? Vem gör målen? Har du tippat på matchen? Viasat hockey eller ESPN eller någon annan kanal?
Vet inte än hur jag ska se den, streamat blir det i alla fall. Har hittat en sida thoughts. com där dom ska streama gratis, får se om det fungerar? Annars så blir det viaplay, 70 spänn är det helt klart värt! Sedinarna måste komma upp i normal nivå, annars så blir det stryk. Har bott i Gbg i snart 20 år men är från Ö-vik så du kan tro att man är stolt! Allra mest om dom vinner förstås
Canucks måste bara vinna inatt! Precis som du säger så måste Sedinarna och målvakten komma igång lite, det var de som såg "sämst" ut på förra matchen iaf vad jag tycker. Bara 45 min kvar till nedsläpp
Vilket fiasko, än så länge. Snälla söta backar som inte ens skulle platsa i, ja jag vet inte var? Sedinarna funkar inte. Målvakten, alltså 3-0 målet. Imponerande av killen som gjorde det men va fan gjorde målvakten! Ja ja. Boston är bättre, jag vet. Ingen tröst dock... Dock inte slut än, en period kvar!
Sitter vaken med flickvännen då hon har värkar. Det är snart dags för förlossning. I övrigt håller jag på med musiken samtidigt för att få ngt gjort i mellan varven.