har redan en nexus och är inte sugen på att köra något annat än just pure android isf. eg skulel problemet vara icke existerande om det hade funnits openvpn samt lite fler apps så priserna sänktes lite i marketplace hos WP7
Sitter hemma och tittar på Chuck medan majoriteten av min klass tältar i skogen och är så otroligt tuffa när de är minderåriga och dricker alkohol.. dricka är förmodligen det onödigaste man kan göra med tanke på nackdelarna som minderårig. Skulle förvisso kunna följt med men hur kul skulle det vara? Går för övrigt i nian.
Det är väl inget måste att du ska dricka? Häng med och ha kul! Man måste inte dricka alkohol för att ha roligt! Oftast blir det motsatsen till roligt när det gäller alkohol. Nästa gång råder jag dig att följa med, men skippa då drickan! Enjoy life while you can!
Fast vi vet ju inte hur klasskompisarna är i det här fallet. Ungar kan vara riktigt elaka, speciellt gällande grupptryck och så...
Länge sedan man skrev något här på Swedroid! Sitter och lyssnar på lite musik och ska nog köra lite League of Legends
Fasiken vad folk ska vara dåliga på att spela.. Typ varannan match som man kör hamnar man på ett dåligt lag :@
Just nu försöker jag ladda hem det mesta av det jag hade på den andra installationen, sedan ett bra videoredigering program med stöd för video på video, tips?
jag använder http://www.adobe.com/se/products/premiere.html (fast cs5) det funkar bra när man lärt sig, det är det proffsen använder. många brukar tipsa om sony vegas men jag har ej använt det på mycket länge så kan ej utala mig det
Sitter och drömmer om en stationär gamingdator. Om man ändå hade 10000 kr över så hade det varit gött, men tyvärr så finns det inte många ören hemma för tillfället. Dock blir det nog köp nästa år någon gång
Hur jäkla underhållande är inte UFC!? Har ganska nyligen upptäckt det, ett måste när man lyssnar på The Joe Rogan Experience. Underbar underhållning. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2