Förlåt att jag bryter mot reglerna, men ville bara medela att jag nu siyyer på förlossningen och ser min flickvän dra i sig enorma mängder lustgas :-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ligger i sängen och surfar på paddan Och vad gör ni? Ett förslag till TS: ändra reglerna så man kan skriva här efter 23.00 sön-tor. Lycka till! Och döp nu den här killen till cupcake och nästa till doughnot (stavning) osv... Najs, vilket?
Följer Lulzsec på twitter samt irc som verkar lagts ner. De planerar att ta ned cia igen och det tjatas även en del om aftonbladet!
Har sett American history X på femman. Sitter nu mest & surfar på min Desire S trots att laptopen ligger bredvid mig i soffan, är ju mycket roligare + att jag har mycket bättre koll på de forumtrådar jag är aktiv på genom Tapatalk än vad jag nånsin kan ha på datorn...
Du har kanske annat att göra än att hänga på Swedroid nu men, hur går det? Har varit med om det tre gånger själv
Sitter och spelar deus ex, måste få lite bakgrund innan trean kommer. Spelade aldrig det här när det kom, är förvånad över hur bra det fortfarande är.