Då var man pappa. Min son föddes kl. 23:53 den 17/6-11 :-) namnet blev Marcus :-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Kan inte sova, syrran ska ha barn (egentligen i tisdags var beräknad dag) och det kan inträffa när som nu! Jobbiga är att hon kommer ringa mig före hon ska in då jag måste passa hennes 3 små krigare under tiden.
Hehe, tycker min syster #1 ska stänga sin barnfabrik efter denna, tycker redan nu att det räcker men som dom säger "more the merrier"?
HAHAHA Jovisst Men det var hennes fjärde unge? Du kommer att få en rolig sommar med tre små och en skrikandes!
Min sommar kommer vara underbar, ska jobba hela sommarn, tog 2veckor semester nu för att vara redo att passa barnen när hon ska in men ungen kommer ju aldrig ut. Dom 3 små krigarna bor bara hos min syster och hennes kille varannan vecka då dom även ska bo hos deras far också.
Jag sitter och kollar sötnosen bli ammad nu. Underbar känsla att hålla honom och sova med han. Men inte lika roligt när han.skriker mitt i natten när man sover som skönast -.- :-P Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Det var en liten partykille ni fick, är uppe på nätterna och dricker :/ Var kommer detta sluta? *Ironi*
Grattis då mannen! Fick min första och sista för exakt 2 månader sen idag, vilken grej! Jag som trodde jag hade upplevt det bästa i mitt liv innan dess, ouch vad fel jag hade! till våra bebisar! haha...