Måste säga att kraften i en bebishand är enorm. Han håller hårt om mitt finger. :-) Nattfösare vettu. Feint :-D namnam säger han :-) Ja, det var sjukt härlig känsla att se bebisen för första gången, :-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sitter här och lyssnar på lite Motown och The Beatles, har det jättemysigt här i nyinköpta stol Sitter som en kung här numera ClubExclusive, gud vad underbart. Grattis till dig och frugan
Du är välkommen, det vet du! Stort grattis! Jag må bara vara 16, men jag vet känslan att hålla i en bebis, och den är väldigt speciell!
Tack :-) och tack till alla andra med. Känns ju skönt det inte bara är 14åriga låtsasnördar här, utan att det finns vuxet folk ( barn ger vuxenpoäng ;-) ) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ja gud, den.känslan är speciell.. Vänta tills du får ditt första :-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ville bara tipsa om den nystartade tråden om Bebisar och Barn! https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=45501 Jag är yngst i kusinskaran med mina 16 vårar och de andra kusinerna är 21-26 så nu börjar det trilla in lite "kusinbarn" och man får ju passa på och öva nu på dessa små krabater innan man skaffar egna Tycker att allt går bra när man passar dem men det jobbigaste är bebis-bajset!!!! Fy fan vad det luktar, det är i en klass för sig själv ovanför kattbajs som har legat i en månad!
Nära att bryta reglerna men Sitter på DH, snackade precis med polaren och det blir hönökaka med nutella till frukost, fan vad livet leker!
Haha, jadu Bernard, har inte kollat så mycket, men vet iaf att TURF kommer dit och ska hålla föredrag och även anordna två speciella tävlingar för just dem som är på Dreamhack, så en stor andel använder nog Android
Sitter fortfarande på DH, min streak håller i sig då jag inte VET om jag sovit eller inte... Jag var uppe i sovsalen och låg där i säkert 2h, men är inte säker på om jag sov eller inte
Syrran terroriserar mig mitt inatten med sms, hon kan inte sova för hon har ont. Kan hon bara inte kläcka ur sig ungen snart.
Ligger vaken, och ska iförsig försöka sova för en.gångs skull :-) bebisen ju inte vart snäll.denna kväll. :-\ Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
<iframe width="560" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/ESFANzZTdYM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Sitter och stör mig lite på att jag inte reder ut hur iframe fungerar. Jaja, får väl ta att jag inte kan posta youtube-videos YouTube - Oh Land - Sun Of A Gun (Jacob Plant Remix)‏
Kollat halvvägs på "Kill the Irishman" och jag älskar den! Måste dock sova lite nu eftersom jag skall upp tidigt imorgon. Redan 10:00. Usch usch...