Vart ska du, midsommarfirande? Själv så har jag en timme kvar i lastbilen innan jag gör helg Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Inte värt att stanna kvar och jobba då det är 3 eller fyra timmar jobb imorgon och sedan ledigt, fick mitt snaskiga pass idag (igår) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Toppskick, nyss hemkommen från midsommarfirande, har ätit så mycket jordgubbstårta att det rinner ut grädde ur öronen på mig^^ F ö sitter jag och lyssnar på musik, slösurfar och läser Kalle Anka, lifes good!
Livet leker!!! Själv sitter jag på verandan och har det allmänt trevligt, behaglig temp nu oxå. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Och jag gör mig redo för sängen och hoppas att datorn vi kommer beställa går smidigt att sätta ihop Så, godnatt kära vänner.
Av oklar anledning kan jag inte somna, jobbigt eftersom klockan kommer ringa 05.30 imorn... Så, någon som gör nåt kul såhär dags? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Kom precis hem från en väldigt underbar flugfisketur i västerdal-älven med morsans Karl. Åkte tidigt i morse och kom hem nu. Några harrar och öringar. Väldigt fina vatten och forsar. Blev en del grillning och skitsnack mellan fisket. Utsikt från där vi grillade precis vid älven. Sent from my X10i using Tapatalk
Yup, och man fick ledigt lite sådär random imorrn, så då tänkte jag att man kan syna forumet och lära sig något nytt. Samtidigt sjunger kära Morrissey i mina lurar.
Kom hem idag efter en veckas semester i Rom, känns bra då jag & frugan har 3 veckor kvar på semestern. 10 grader kyligare här, duger dock så länge solen är uppe. 25 eller 35 kan kvitta men just nu snart halv ett så skulle jag hellre haft 25 i stället för 15. Nätterna var bäst, några bärs på spanska trappan & sen vidare