Låter helt OK! Jag kom hem från Italien för en vecka sedan, väldigt behaglig temperatur såhär innan det är minst 35 i skuggan i Augusti
Det var faktiskt 35 som varmast i skuggan, gränsfall men det finns ju mycket skugga i de trånga gränderna. Låg allmänt runt 28 - 33 annars.
vet inte riktigt vad jag gör uppe nu. tänker varje dag att ikväll ska jag lägga mig tidigt men inte fan går det. Sitter och läser på flashback om trafikolyckor.
fffu! vf får man inte skriva efter 06.00 ? aja, har inte sovit å har iiiiinget å göra därför skiter jag i den reglen
Min dator blev klar för ~ 1h sen, skönt att veta att jag klarar av att sätta ihop en egen dator utan att skiten sprängs i luften, nu ska jag sova för att ta mig upp och spela lite imorgon (a)
Är fruktansvärt trött, men kan inte sova. Imorgon blir det upp tidigt och plugga. Sen binda några flugor, packa för att sen dra i väg och flugfiska. Sent from my X10i using Tapatalk
Jag byggde min dator med. Att påpeka att det då.är en studio maskin och ingen speldator så den är optimerad för ljud :-P Vi kan ju ta och se vad alla har för vrålåk. Ja kör: Amd phenom2 x4 955bb, 4gb ram, Gigabyte 870ud3 nånting, Creative Xfi . :-) plus diverse extern utrustning. Sök efter club exclusive på spotify så finns lite remixar där som jag gjort. :-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
CPU: Intel core i5 Sandy Bridge 2500k - överklockad till 4.7GHz MB: Asus P8Z68 Pro - UEFI, SLI, CF, Usb 3.0, 6gb/s Sata, Bluetooth RAM: Corsair Vengance DDR3 1600Mhz 1.5v - 2x4Gb Grafikkort: GIGABYTE GV N560OC - GeForce GTX560Ti 1Gb HDD: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB - plus 3gb på andra diskar Nätaggregat: Corsair HX 520w Modulär CPU Kylare: Corsair Cooling Hydro H60 - Vattenkylning 35c idle, 75c max. Chassi: Antec P182 har ingen Dvd läsare... det är bara såååååå 2000 talet <.< datorn byggdes förrförra veckan enda gången jag fått den upp i 75c var i stresstest.. spelar gta 4 i max grafik + massor med grafikmods i 61FPS.. processorn blir 60c varm
CPU: AMD Phenom II X4 955 Black Edition MB: ASRock M3A770DE RAM: A-Data Gaming series 6 GB 1333 mhz Grafikkort: Gigabyte Geforce GTS 450 OC+ (dubbla fläktar) HDD: 1140 GB Wester Digital Blue Caviar. Nätaggregat: Corsair CX500 80+ CPU kylare: Cooler Master Hyper TX3 Chassi: Cooler Master Elite 430 Pris: 4.8k, klarar nästan alla spel utan lagg på högsta (utom Metro 2033 </3) Förlåt för regelbrott