La in CM7 ikväll och fick nu tillbaka Navionics! Sen så är det skillnad som natt o dag mellan 2.2 o CM7 tycker jag Tack vare kallt kaffes guide
Jag Löste det genom att ta ner det på min desire som är rootad och sen använda en filmanager som kommer åt /data/protected-apps i telefonens minne. Där låg apk filen. Kopierade den till lighten via Dropbox och installerade. Funkade kalas! Men, nu med CM7 går det såklart via market.
Jag har fortfarande inte fått svar från Navionics, så jag antar att det är upp till mig att lägga in CM7 istället. Hur långt är det från en stabil release? Har ingen lust att hålla på med daily builds.
Rätta mig om jag har fel, men det är nog tveksamt om det kommer komma en "officiellt" stable release den närmaste tiden då den version Kallt_Kaffe kompilerar inte officiellt är med i Cyanogenmod-projektet. Finns å andra sidan inte något särskilt "instabilt" med de versioner han håller med, så vill du slippa uppdatera hela tiden blir nog förslaget att du flashar en version och stannar med den då CM7 faktiskt fungerar otroligt bra på våra plattor. Vill du sedan "uppdatera" dig då och då är det ju bara att flasha en sådan direkt över redan installerad version.
Dear customer, We are working on a new version of the app that will be compatible with a whole range of smartphones/tablets. Even though we are putting great effort on that issue we do not yet know the precise date of release. Keep checking our website and follow us on facebook/twitter. Thanks for bearing with us. Kind regards, Navionics Mobile Team