Men varför köpte du X10'an egentligen?
Om du nu var så het på 2.1 skulle du köpt nåt annat - klantigt av dig helt enkelt.
SE har hela tiden sagt att 2.1 ska komma till X10 detta år, först var det sagt Q4 men nu är det framflyttat till Q3. Tills dess har de 1.6 med sitt UX-gränsnitt. Väldigt tydlig info från SE om man läst en produktbeskrivning tycker jag.
X10'an var SE's första Android, klart att den in inte är perfekt från början då. Men till exempel varje basbandsversionsuppdatering har gjort den ytterligare bättre.
Men räkna inte med att alla buggar 'löses' med nästa 2.1 version heller. Det kommer att komma nya buggar med den då. Och så blir det ytterligare gnäll. Kolla bara på andra forum som har 2.1 eller mer - de har en jäkla massa problem ändå!
Och X10 är definitivt inte seg! Så pass mycket har jag fingrat på polarens Desire att jag kunnat konstatera det, och han också när han testat min X10. Däremot tycker jag Desire är ful som stryk! Av Androiderna är X10 klart snyggast! Men smaken är ju som baken...
Om man upptäcker att samtalsljudnivån inte passar min hörsel är ju en sak, det går ju inte läsa sig till, men att inte fatta när 2.1 kommer att komma låter som att man får skylla sig själv.
Så sluta med 1.6 gnället.
Click to expand...