Anledningen är antagligen notifiering. När det är fel fingeravtryck vibrerar den två gånger. De tänkte väl att då kan den vibrerar en gång vid rätt då. Men ja, något som borde kunna stängas av kan man tycka.
fått min nu spontant djäklar vad snabb den är återstår se om man vänjer sig vid stoleken ligger bra i handen utan skal på får jag säga dock stör jag mig lite på jag det inte finns mobildata av och på i menyn man scrollar ner
Dra ner menyn för snabbknappar och tryck en gång på din operatör i mitten (signalstyrkan). Uppe till höger har du av och på för mobildata.
Första tiden var mobilen som en raket. Nu när jag startar bank id är det en fördröjning mellan varje siffra när jag slår in koden. I början gick det att skriva hur fort som helst och allt registrerades. Nu får man ta det väldigt lugnt. Nån som upplerver samma med Bank ID?
Japp. Allt är stock. Misstänker att det började efter att jag tog hem senaste säkerhetsuppdateringen för nån vecka sen. Nån annan som märkt nån skillnad efter den updaten?
Min knakar till vänster om kameran och neråt om man trycker, otroligt irriterande, ngt konstigt som att plasten ger med sig en del. Blir byta ut den på NoN imorgon.
Lightflow orsakade det problemet, speciellt med laddaren ikopplad. Av nån anledning. Avinstallerade lightflow och skärmen slutade tändas/släckas.
Testa att installera "Light Flow Legacy". Den gör att man slipper den eviga aviseringen, vilket borde innebära att skärmen lugnar ner sig lite. Funkar för mig, även om jag tycker att skärmen tänds lite onödigt ofta ändå...
Nu har jag haft 2st svarta 5x modeller en 16 och en 32gb samt en vit 16gb, det är bara den vita som har haft det knakande problemet på baksidan längs kanterna som det vore ett skal som inte sitter fast rätt på en annan tfn.
Hej, Vill fråga dig som har eller har haft z3compact om nexusen har tap to wake. Jag har en Motorola Xplay nu och saknar både tap och att den inte har avisering led.
Har haft z3c o använde tap to wake. Har inte hittat på N5x. Tycker dock inte det behövs då fingerscannern på baksidan har fungerat felfritt på min o startar upp mobilen snabbt. Vande mig snabbt.
Min vita 16GB har samma knarrande ljud, skickar in den till Inet nu i veckan och funderar på att byta till en svart.
Ärligt talat har min svarta börjat knaka nu med på samma sida vänster om man har skärmen emot sig, ger snart upp är ruggigt besviken på byggkvalitén:/