Det stämmer. Vad jag har sett så är det runt 11GB kvar, vilket är mindre än vad min galaxy Nexus, Nexus 4 och 5 har som total space Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Beställde min i går och har fått UPS-spårning nu, lär väl sitta och refresha den hela helgen, men vem vet, jag fyller år i morgon så jag kanske har extra tur Körde 16gb och det är möjligt att det blir lite knapert om jag ska ut och resa med den, kör allt över nätverk annars och har lång erfarenhet av att snåla med ettor och nollor så det blir nog inga problem i vardagen. Går ju att lösa vid sidan av om det nu blir aktuellt att ta med sig ljud och video. För egen del tycker jag inte att det är så jobbigt, min lathet motiverar inte för plånboken
Fick min nu för någon timme sedan. Måste säga att jag är sjukt nöjd! Tycker inte att det är något fel på byggkvaliten!
Ditt största oro med Nexus 9? Som många nämner i deras recensioner av Nexus 9 borde inte en platta i den prisklassen ha så mycket bleed och ojämn bakgrundsbelysning, även det där med att baksidan flexar en del anser jag vara lite b. Mitt OCD hade inte fixat det i alla fall
Nja, sett en rand högt upp med bleed på vissa. Och ja det är min största oro. Att den flexar lite är ingen fara då Nexus 5 också flexar lite. Btw, vad betyder OCD? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Så du skulle inte skaffa den eller? Om jag har förstått det du skrev Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Men ponera att du hade ett behov. Skulle du skaffa den med tanke på recensionerna av bleedingen och flexet? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Du kommer garanterat bli nöjd Och Nvidia har ju lovat att den kommer få Lollipop innan november är slut, riktigt bra jobbat utav dom Skickat från min Nexus 5
Mjo. 4G versionen för mig dock och inget problem med sim-kortet heller då . Plus Micro-SD kort hållare Sent from my Nexus 5 using Tapatalk