Samma för mig, första sidan går bra men går jag in på forumet så tar det inte många sekunder före den startar om sig.
Forumet funkade bra för mig i Firefox. När jag använde Chrome tror jag inte heller att jag hade några problem. Jag har dock haft konstiga omstarter de senaste dagarna när jag har gjort andra saker. Jag kommer dock inte ihåg vad.
För mig startar den om kanske en gång i veckan men bara på Swedroids forum. Men inte varje gång men tillräckligt ofta för att jag undviker att gå in här på Nexusen.
Hmm... När jag använder Firefox så får jag inte omstart när jag går in på forumet här med min Nexus 9. Detta är underligt verkligen. Men Firefox är en riktigt trevlig bekantskap. Den får nog bli min standard webbläsare.
Efter en hel del testade fram och tillbaka så kör jag följande: Nova Launcher Prime som hemskärmsapplikation Chrome som standard webbläsare. Nu funkar det att gå in här på forumet utan att få omstart av min Nexus 9. Jag är nu helnöjd
Så har jag kört hela tiden och får omstarter på forumet. Var en tid sedan jag testade dock, skall testa igen vid något tillfälle.
jäklar. Jag tog ut segern i förskott. Det funkade en stund men så vips hände det igen. Gissa vad? En omstart! Så jag får väl ha Firefox installerad vid sidan av chrome så jag kan använda forumet här. Suck...
Vilka är det bästa skalet till Nexus 9? Som täcker kanterna. Orginalskyddet var en stor besvikelse...
MoKo Ultra Slim Lightweight Smart-shell Stand Cover Case for Google Nexus 9 är bra men eftersom både platta och skal är välbyggda så blir det ganska tungt ihop. Finns t ex. på Amazon.
Är det bara jag som har väldigt stor minnesanvändning av " operativsystemet android"?Ligger på 780 mb men på min nexus 5 är den på 358 mb, plattan hänger sig ofta och gränssnittet startar ofta om sig
Samma här, har dock inga problem med att den hänger sig och startar om (gränssnittet då) nu iom Marshmallow. Dock med Lollipop vill jag minnas att det hände rätt ofta. Rootade btw min med Fire-Ice nästan direkt efter att jag fick Marshmallow, så vet inte hur det skulle vara utan, men upplever en grymt bättre batteritid. Edit: Hittade detta på xda: http://forum.xda-developers.com/nexus-9/general/free-memory-marshmallow-t3220174/