Jag beställde 18:e Okt under förmiddagen, så jag borde vara bland dom tidigaste. Dock några timmar efter dig och tomas. Riktigt trist att höra att ni som måste varit först inte verkar komma med i den här sändningen! Kan det vara så att ni bokade så pass tidigt att dom inte förde in bokningen i systemet förrens senare? Det hände någon annan här om jag minns rätt. Men kösystem verkar inte vara TREs starka sida. iFån folket är ju rasande där vissa väntar 1 vecka och andra 2 månader. Hoppas ni får era också ASAP.
Dessutom svarar dom ju som ticksmongon på Facebook... Verkar som om interninformationen på tre lämnar visst övrigt att önska... Jävla tur att jag byte operatör om två månader
Jag hoppas dom har fått in HTC Desire HD till Tre Triangeln i Malmö så jag kan hämta min på Lördag...Kan nog glömma de nu inser jag. Nästa sugen på ta Galaxy S i stället men jag kommer nog att ångra mig rejält mycket om jag gör de.
Ok, nu efter ett par timmars skällande på 3:s sida på Facebook så fick jag besked från deras Daphne: @Tomas, jag har sett över din order. Din telefon är skickad men det har inte skapats något kolli-id än. Jag återkommer till dig när det finns att hämta. Ärligt talat är det lite surt att kundtjänst per telefon sällan kan fixa sådant här, att en tidig bokning inte garanterar något och att jag fortfarande inte vet hur tusan man ska bära sig åt ifall man vill hamna först i bokningshögen. Att boka först tycks hjälpa föga. PS: Nu kom mitt sms också.
Tror ni de går fixa så dom får fram en till mig på Lördag? Jag la bokningen i butiken samma dag som dom började ta emot bokningarna.
Snackade med Tre precis. Dem säger att det INTE FINNS TELEFONER PÅ LAGER. Dem har inte kommit än. Och ingen ide att att jag ringer och checkar eftersom jag inte får mobilen fortare för det. Vad tycker ni om det?
Att det inte finns några på lager är nog helt riktigt, eftersom de som kom in igår redan är skickade förmodligen. På de övriga beskeden skulle jag nog vilja säga cykelpump. De får förmodligen så många påringningar om DHD så dom säger vad fan som helst för att bli av med folk
hahaha jaja vad ska man säga kundtjänsten är inte mycket att hänga i granen. Tur att man inte har haft något behov av att göra de innan då. Aldrig haft några problem som gick att lösa själv. Sist jag ringde dit så var de för att av aktivera 3svar för alltid som jag inte behöver. Så jäkla skönt slippa de möget. Trycker jag röd lur så blir de upptaget inget skickande till 3svar.
Kundtjänsten ville inte ge mig KolliID men jag fick den till slut via min säljare. Mobilen hämtas ut efter jobbet. Gissa om jag är glad
Nu Steg HOPPET rejält när jag fick sms av 3e !!!!! Nu kan jag inte sluta le säger jag bara. måste ringa och fråga om de skicka telefonen idag för när jag loggar in på mitt3 så står det binnings tid men ingen telefon När jag kolla igen så ser jag att det har ändrats till en HTC Desire HD Black WEEEE måste be om kolli nr.. kanske kommer tills i morgon ändå!!!
Nu blev jag lite lessen... Jag ringde killen på kundkänst och frågade om min telefon och skulle vilja ha kolli nr! Då berätta han att den inte har skickats än så har inte skapats något kolli nr så berätta han dom skickar den troligvis i morgon eller på måndag. :S jag som ska till gbg på fredag skulle vilja ha den tills dess.
Ring ikväll igen precis innan stängningsdags. Dom förreggar den hos posten innan dom skickar och då kan du få ut kollinr. Jag tror faktiskt att du kan ha den imorgon. Min ligger på laddning nu
Ja det var vågat av dig.. om du har fel så får du se upp =P hehe skämt åt sido. jag ska testa med det. slog mig med att jag ska prova senare. han sa nog så bara för att jag inte skulle ringa hela tiden och kolla om kolli id. i alla fall hoppas jag på det. nu vände allt i alla fall och jag har blivit glad igen efter 2 månaders vänta eller något sådant min N95 klarar typ ett samtal sen är det kört med bateriet och minnet är fullt hela tiden och bateri luckan hänger på glent Edit PS fick du ditt sms i går?
Ja jag fick mitt SMS igår kväll strax efter kl20 har jag för mig. Kundtjänst har ingen vidare koll alls på när sakerna skickas ut. Men har du fått SMS verkar det gå fort. Snöret jag pratade med på kundtjänst imorse för att få ut kolli-nr förstod inte skillnaden mellan kolli och kolli-nr. Han sa "kollit kommer nog inom dom närmaste dagarna" när den i själva verket låg 500m bort.