Ringde precis och pratade med kundtjänst. Den första som jag pratade med sa att dom fortfarande inte ens fått in några, men när jag sa att jag visste med säkerhet att dom hade fått, eftersom folk har börjat hämta ut sina från posten, så bad han mig vänta, och så blev jag vidarekopplad. Nästa person, som verkade liite mer insatt, sa att deras system blivit överbelastat och att det fortfarande är så att vi som beställt innan 12.00 den 20e skall få våra skickade den här veckan, så antingen idag eller imorgon. snacka om olika bud beroende på vem man pratar med xD Jag som alltid haft goda ögon för Tre, haha
Det glädjer mig då kommer jag vara extrem lycklig i morgon för jag hade en beställning rätt sent kan jag minnas. i papprerna står det dag 22 från bredbandet som jag fick när jag bestälde nytt abonemang för företaget. tycker det är samma dag så
Känns verkligen meningslöst när dem jag pratat med hos Tre dementerar att dem har fått telefonerna denna vecka. När jag sa att en del redan fått dem så sa dem vara att det var det gamla Desire modellen.
Vilka nötter. Om de inte vet borde de ha som regel att säga "Vi vet inte, men låt mig kontrollera och ringa upp".
Kan meddela att den inte är svart. Skulle inte vilja kalla det brun heller. Mörkt kopparfärgad typ. Tror minsann att det är den enda färgen som existerar.
jo när jag prata med min säljare. när jag fråga om min telefon är skickad så sa han att htc desier är inte skickad än.. Ja bara du menar vell Desier HD! han. ja just det. Desier HD
det har du säkert 100% rätt i.. varför ska dom krångla med 2 färger i början då de har så mycket annat dom måste göra? låter helt galet tror det är återförsäljarna som har lurat i kunderna å så har det bara spunnit iväg.
Hur i hela friden kan deras system bli överbelastat när de själva och säljare lägger orders i systemet? Låter som en dålig undanflykt. Tycker det mest irriterade är att Ingen verkar få ett rakt svar. Alla säger "Kan tyvärr inte se det", och "Du ligger i kösystemet". Inget av dessa säger ett skit till oss förväntansfulla kunder. Fixa ett vettigt system som ni faktiskt kan se något istället. Bah! Ge mig!
När beställde du? ja dom borde ha bättre kontroll på sin kund suport. kanske utbilda dom lite innan dom sätter sig där.. men antar att det är folk som bara inte hittar något annat jobb och inte ens ett dug intresserade i mobiler.
Ringde kundtjänst precis. Jag: Hej, sitter och tittar här på Mitt 3, min abonnemang är förlängt med 18 månader from igår. Det är jäkligt tråkigt att ni förlänger abonnemanget utan att jag har en telefon. KT: eeeeh ja, vänta lite. den borde vara skickad. Killan läser "Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen" eeeh eeeeh. Du kan få DHLs referensnr *********** så är det bara att spåra paketet själv. Jag: tack! Blir lite fundersam här, ingen som fått den skickad med DHL här i forumet. Ringer DHL och ber dem söka på numret samtidigt som jag kollar på posten.se med samma referensnr. DHL hittar självklart inget paket med det numret, men jag hittar det på posten.se. Där det står just "Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen". Ringer posten och frågar vad det innebär. Det betyder att det Ska skickas ett paket, antingen idag eller i morgon. Yeah! Mitt tips är alltså att klaga på att de förlängt abonnemanget utan att ni fått telefonen om ni vill ha kolli-id. Sen kan man tycka vad man vill om TRE:s kundtjänst
Snackade med en kille i morses om kolli nummer och han har bett mig ringa efter 12. Ringde nu och ville prata med han. Det finns ingen med det namnet som jobbar där. GRATTIS
Då undrar man om han ljög eller inte längre jobbar kvar... ;-) Har själv beställt 20/10, varken fått sms eller ändring på mitt3...
Nu är jag lite små förbannad! La beställningen 19 okt vid lunch och nu har de slarvat bort den!!!! De kan lägga om odern och då får jag vänta 3-4 veckor. JVLA klantar. Funderar på att skita i Tre och byta operatör!