to: ETV1000 Det ska vara så. Beställde en wildfire till frugan och då gick det till på det sättet. Har gjort likadant med min DHD beställd i butik 28/10. Så vi lär nog som sagt få vänta.
Ahaha, förlåt! Jag uttryckte bara min glädje över att äntligen ha fått DHD! Sen hittade jag programmet på måfa bara... funkar över all förväntan....
Hoho! Strax innan 18 fick jag sms om förlängningen på mitt abb, och mitt3 ändrades till ljuva o så ljuva "HTC Desire HD Black". Nu väntar jag bara med spänning på att kundtjänst kan öppna så jag kan få mitt kolli-id och se om jag kanske kan få min telefon idag fredag!
Det ser ut som jag får min DHD i dag så jävla glad då får jag med den till gbg. tjejen är dock inte lika fashinerad som jag är =P
Hallo.....! Om det står som nedan ...kan man hämta ut det utan att ha fått avin......eller får man sms avisering...? har ju kollinumret ..räcker det... Här är din försändelse: 5 nov kl 07:32 Posten, Brevavisering har skickats till mottagaren Kom ihåg att ta med dig din SMS-avisering eller avi samt legitimation när du ska hämta ut din försändelse.
Samma här, försöker uppdatera men det går inget vidare, jag har ju "vanligt bredband" hemma med wifi men det har blåst ner nåt träd någonstans så det ligger nere till början på nästa vecka. Kanske får vänta med uppdateringen till dess då. Sitter och surfar genom att dela ut telefonens linje genom wifi, skönt att ha obegränsat med datatrafik när det blir så här. Till och med frugan uppskattar mitt abbonemang när bredbandet är nere, hon klarar sig ite utan facebook och tradera.
står även på mitt 3 nu, Desire HD! dock tror jag att jag kommer att få min på måndag, jag lovar och svär denna telefonen har säkert en förbannelse på sig när det gäller leverans. ska ringa i eftermiddag och få mitt kolli nummer och se var telefonen befinner sig om den ens är skickad, sedan kapa postbilen på vägen så man får den snabbare
nu står det att: 5 nov kl 07:32 Posten, Brevavisering har skickats till mottagaren härligt! med lite tur kommer den in i eftermiddag!
då har även jag varit och hämtat ut min DHD creds till tre som skickade den igår, jag låg egentligen med till nästa veckas leverans.
Jaha, då får jag vänta ett tag till... Tre slarvade bort min beställning från 19 okt. Blev dock kompenserad hyfsat och lovad att jag får min vid nästa leverans. Hoppas det inte dröjer 3-4 veckor bara..
jag fick inte den beställde ändå den 18 kanske nästa vecka sa de på 3 eller om några i värsta fall..... blir det 3 nästa förlängning.... tveksamt!
Ringde nyss och frågade hur det låg till för mig. Även jag beställde den 18:e oktober. Beställningen fanns iaf (puh), och han trodde att jag borde ha den i mitten på nästa vecka. Säger ingenting såklart. Frågade om han kunde Garantera att jag fick den nästa vecka. Kunde han det? Självklart inte.. Har jag inte den till nästa vecka vet jag inte vad jag gör.
Samma med min, även om den nu inte är skickad från tre så har den legat Sorterad sedan 05.13 i Stockholm. Det kan väl inte vara så att det jävla postverket inte kör ut idag bara för att det är röd dag imorgon? I så fall ska jag fan göra kaos på dem!