Fan är det med denna jävla "låtsasledighet" idag, det är ju för fan röd dag imorgon och inte idag. Har märkt av detta på en massa ställen idag!
Nu ändrades mitt till: kl 15:02 Försändelsen har kommit till Postens serviceställe *doing the happy happy joy joy dance*
Är rädd att det inte blir någon telefon idag, kollade och de tog emot paket fram till 16.00. Kan bara hålla tummarna de sista 30. Hade ju varit trevligt med den i helgen
Jag "beställde" den 21/10 på internet, fick bekräftelse via e-post och några dagar senare damp en kreditupplysning ner i brevlådan. Sedan dess har jag inte hört nånting, inga fler mail. Jag kan heller inte logga in på mitt 3 eftersom jag inte tidigare var kund hos dem. Ringde supporten och frågade, men de kunde tydligen inte kolla upp huruvida beställningar gått igenom eller inte. Har som sagt inte fått någon annan bekräftelse än den automatiska som skickas ut, kommer jag få en telefon.....?
Ringde tre och bad om kollinummer, men de ville inte ge ut det pga säkerthetsskäl. Får vänta tills på måndag då, suck..
Luren ligger och gör uppdateringarna... Inga problem att få kollinummer. hämtade några få minuter efter att det ankom mitt serviceställe...
Jag ringde till 3 idag igen (jag beställde min den 27) och han sa att det stod att jag preliminärt skulle få den nästa vecka igen (v.46) Innan har jag fått besked om att få vänta 3-4 veckor. Jag hoppas på beskedet jag fick idag. Snart har alla här fått sin mobil. vi som har beställt senare får snart ta över denna tråden. Alla ni som fått mobilen, ja vi är svartsjuka och ja vi vill inte veta hur fantastiskt det är att pilla med den, Ännu.......
Beställde min den 24e, hämtat ut den nu. Rätt blandad utdelning verkar det som.....min största problem nu är hur länge det ska ladda
var ett helvete idag.. men tillslut hitta jag min telefon på okerit centralen här i stan =P nu ska den få laddas... är tillfälligt i gbg så har inte haft tid att packa upp den än :S
ni som fått den via 3, vilken APN ska man ha på mobilen? jag kan enbart surfa på internet via WIFI inte 3g...
Ring deras teknisk support eller besök deras butik eller vänta på någon som kan bättre än mig. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig mer
fick till svar, ta ut simkort hjälper inte det hör av dig igen av 3 kundtjänst, kanske fått en defekt telefon... igen.. (min förra SGS hade problem även den dock med andra saker)
telefonen jag har köpt till tjejen är även den paj, jag tror snart vi struntar i android faktiskt. 3st av 3st telefoner är det fel på. kort och gott, android verkar sjukt ostabilt. x10 mini pro, HTC Desire HD, samsung galaxy S. hur kan 3st olika märken vara fel på? allt inom 2månader?
Hämtade min i går ...och jag beställde på em..22/10...så det verkar inte var någon ordning på kösystemet....
Enligt Emelie på 3:s Facebook beror röran kring vilka som får sina telefoner i vilken ordning (ibland en helt galen ordning, som i mitt fall) på att deras programvara strular. De kikar på det.