Alla har rätt till en åsikt, även du. Jag delar inte din.
När jag beställde stod det 2-3 dagars leveranstid. Jag gjorde säljaren uppmärksam på det och han konstaterade att så var fallet.
Kanske inte för dig men för mig har leveranstiden betydelse. Om du anser att alla som beställer blir lurade har jag egentligen ingen åsikt annat än att de som beställer sen i måndags så har de kunnat se att leveranstiden är längre. Hur de blir lurade begriper jag inte. Kontentan av
Tre:s undermåliga interna och flaggade information gör att jag och flera med mig fattat ett beslut om köp på felaktiga grunder. Kolla mina tidigare kommentarer om
Tre här i tråden så vet du min ståndpunkt. Jag tänker inte stillasittande se på när
Tre lurar mig och så vitt jag kan se av såna här trådar otaliga kunder.
Tre tycker säkert det är skitsmart att vara vaga så att folk beställer produkter av dem som man kanske om man vetat faktiskt leveranstid hos
Tre hade köpt annorstädes. Vi hade alla kunnat byta operatör eller ha köpt cash under den senaste tiden om vi vetat att leveranstiden hos
Tre var minst fyra veckor (
Tre har flyttat fram datum flera ggr nu, vem vet hur många ggr till det blir)
Jag står mig själv närmast och tänker verka (och har så redan påbörjat) för att jag ska kompenseras (med tidigare leverans än dig eller ekonomiskt) så kan du sitta och låta saker ha sin gilla gång.
Click to expand...