Jag skulle också avboka i torsdags för att teckna på the phone house som hade fått in 1 telefon. jag kunde inte avboka och komma ur 3,s system så att jag kunde ta den i affären. 3 sumpade chansen för en telefon till mig fast jag ändå bett han i affären att hålla telefonen fredag utoch ge 3 en chans att lösa detta för mig så att jag kunde få telefon tidigare än v.50. 3 skickade mail till affären att "jag inte kunde avboka för att telefonen hade redan skickats till mig (packats torsdag morgon enligt dom). Vid en koll med kundtjänst ,"nej, ingen telefon är skickad" Vid detta laget så kokar jag riktigt kan jag lova. Jag har efter detta haft samtal med flera stycken på kundtjänst och dessutom med en chef och påtalat dessa många brutna löften och lögner. Torsdag kväll efter att ha varit riktigt besvärlig mot dom så blir jag kontaktad av kundtjänst och dom sa att en telefon packas till dig ikväll och skickas imorgon Fredag. Min reaktion var "va, har ni nu helt plötsligt telefoner". Ja sa dom, den packas ikväll. I fredags f.m skulle jag kolla detta. Ingen telefon var skickad. Men hon kollade upp det och tydligen hade nåt gått snett men till 100 % skulle den gå iväg Fredag kväll. Ringde igen fredag E.m då ingen statusändring på "mitt tre" fanns Och DÅ fick jag reda på att det inte fanns nån telefon att skicka till mig. Idag var jag inne på The Phone House. Telefonen är såld. Grattis 3 Ni sumpade det för mig och jag hoppas att det är som dom sa inne på den lokala 3butiken när jag var där idag och skulle ta detta med, och skaffa mig en fysisk kontakt i detta ärende att min telefon ska komma nästa vecka, annars är nog 3 snart ett minne blott för mig. 3 har överträffat sig själva nu med lögner och brutna löften. Är detta acceptabelt av en så stor operatör. (Obs detta är en kort version av denna veckas händelser med 3 )
fick precis sms att abonnemanget var nu förlängt med total, gick in på mitt tre och kollade då står det att en choklad brun htc desire var skickad så jag ringde upp och frågade , men hon sa att det var en hd lovade att det var en hmm
Var inne på mitt TRE och kollade nu, har inte fått ngt sms, men står att jag har en HTC Desire Chocolate Brown, men torde ju va en HD, då vanliga Desiren bara går i grått hos TRE! Har man den på Tisdag tro?
Jag har fått sms men har inget internet hemma atm (jävla tele2 som inte kan fixa problem på helgen utan väntar tills på måndag) men jag hoppas att jag får min telefon i veckan, det verkar ju som det iaf
Jag fick också sms idag. Packad lördag enligt kundtjänst. Hade 3 haft någon form av organisation i kundtjänst och mer kommunikation med logistikavdelningen så hade det sparat mycket besvär och hårda toner för min del. Jag blir glad av att veta att telefonen nu är på väg men arg för deras sätt att hantera kunder och information till oss, riktigt arg och det har dom fått veta. Hoppas att dom tar lärdom av detta.
Ok. Jag tror mig veta om jag läser mellan raderna på vissa kundtjänstarbetare att där finns telefoner i begränsad mängd. Sen hur långt dom räcker det vet jag inte, troligen inte långt. Dom förväntar sig större leverans v.50. Dom få dom fått in vågar dom knappt gå ut med ens en gång men vi ser ju ett par till på detta forum som fått sms avisering. Edit: Jag beställde den 27 oktober
Tycker synd om dig. Förstår inte hur svårt det ska vara för dem att få ut korrekt information till sina kunder/blivande kunde. Fick sms-avisering idag om att mitt abonnemang var bytt. Gick in och kollade på Mitt3, och då hade det uppdaterats till en HTC Desire Chocolate Brown. Tänker iaf skicka tillbaka den då jag redan införskaffat mig en Desire (ej HD). Hoppas du kan få den telefonen jag skickar tillbaka isf
Som du ser i ovanstående inlägg så har det ju löst sig. Fick också sms idag så jag vet nu, att en telefon är på väg. Men hade kundtjänst o logistik samarbetat mer och kundtjänst haft bättre information att tillgå så hade jag ju inte behövt hålla på med detta och behöva bli förbannad på dom.
Oj, måste ha läst för hastigt. Tur var det. Som du säger så är kommunikationen obefintlig mellan logistikavdelningen och KT. Alltid vi kunder som lider i slutändan.
Nu har 3 plockat bort Dhd från mobilsortimentet. vad kan nu detta bero på. Har dom dragit öronen åt sig för alla löfte dom inte kunnat hålla. Men jag tycker ju inte att det ska vara behov av att plocka bort telefonen helt om det inte är av en speciell anledning så klart. Det är ju klart inte 3.s fel att dom inte får leveranser men man undrar ju vad det är frågan om när dom plockar bort telefonen från hemsidan. någon som vet nåt om det.
Läste också det för en liten stund sedan att de tagit bort den från sitt sortiment. Kan det vara så att de inte vet när de kommer få en leverans och plockar bort den från hemsidan pga. det? Ingen som svarar på 3's sida på Facebook angående det heller.
Snackade med 3 idag och dom tog bort den ur sortimentet för att det inte skulle byggas upp en jätte kö som dom inte kan leverera till. Jag som har reklamerat min X10 och såg fram emot och få en Desire hd i handen innan jul men får nog vänta ett tag till, har ju inte haft en riktig mobil på snart 2 mån så den måste komma snart.
snart har man den jippiiiiiii 30 nov kl 05:14 Örebro, Sorterad 29 nov kl 17:17 Posten, Brevavisering har skickats till mottagaren 29 nov kl 16:14 Göteborg, Sorterad 29 nov kl 14:00 Göteborg Pall, Posten har tagit emot försändelsen 28 nov kl 12:01 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen
Min har legat sorterad i Göteborg sedan igår kl 16:17, med min vanliga tur har antagligen posten missat mitt paket, och jag får vänta ett tag till....
Du beställde den 29/10? Jag beställde 28/10 och har inte hört att någon telefon skulle vara på väg till mig, appropå tur...