Du vet att du är inne i HTC Desire HD tråden? är det en sådan du beställt eller en vanlig HTC Desire?
3 Sverige Vi fick igår kväll en väldigt liten leverans av Desire HD. De kommer packas och skickas under dagen. Telefonerna kommer tyvärr inte räcka till alla som förhandsbokat. MVH/Malin
Nu har även jag en Desire Chocolate Brown enl Mitt 3 Hoppas hoppas hoppas den kommer imorgon! (Beställde 4/11 om någon undrar)
igår skickade 3 ut ett sms om att abonemang uppdaterats och att telefonen var skickad. Nu kom brev från posten att jag har ett paket att hämta ut, men att jag inte får hämta ut det förrän 16.00. Har väntat i 5 veckor, och lik förbannat är dessa 3 timmar heeelt omöjliga att uthärda.. Nåja, hoppas nu att så många som möjligt av er andra som väntat lika länge får era lurar idag. Trevlig helg, det ska jag ha..
Hade jag varit du så hade jag gått dit ändå, jag har hämtat ut alla paket jag fått innan jag "kunnat" enligt posten Sent from my Desire HD using Tapatalk
Kul ätt det börjar skickas ut till er nu. Jag har haft min ca en vecka och jag är beroende av den vid det här laget. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Fick också min igår, och nu har jag äntligen kunnat släppa den en liten stund för att sitta vid datorn Underbar telefon!
Nu närmar sig den magiska v50. Kul att många börjat få sina telefoner. Återstår att se om alla som blivit lovade V50 får den då..