1. Fello: Just nu! Dubbel Surf på alla abonnemang med minst 8 GB surf! T.ex. 8 GB blir 16 GB för 165 kr/mån. Alla Dubbel Surf-abonnemang hittar du på Fello.se
    Stäng notis
  2. Samsung-nyheter: S24 Ultra | S24/24 Plus
    Stäng notis
  3. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis

Fråga: Ni som fått/har den, hur är kameran?

Diskussion i 'One M7 (2013) - Allmänt' startad av Mozze, 10 apr 2013.

  1. Mozze

    Mozze Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    1 380
    Mottagna gillanden:
    93

    MINA ENHETER

    Som topic säger, jag undrar över er upplevelse av kameran, är det något man klagar på när det kommer till mängden pixlar då alla andra kör på 13mp+ och htc går ner till 4mp?


    Tacksam för seriösa svar och åsikter för allas skull!
     
  2. vic viper

    vic viper Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 maj 2010
    Inlägg:
    250
    Mottagna gillanden:
    68

    MINA ENHETER

    Använder kamera rätt mycket när jag dokumenterar renoveringar och byggen, min S3.a hade inget att anmärka på men när jag jämförde med min nya arbetstelefon blev jag chockad över hur seg S3.ans kamera är, kameran i min Xperia V är väldigt snabb och följsam i sökarbilden, HTC One spelar i samma liga som Xperia V, snabb och detaljerad sökbild med snabb fokusering, har inte testat så mycket ännu men jag gillar skarpt att HTC.ns kamera fungerar så mycket bättre i dåliga ljusförhållanden.
     
    thesky gillar detta.
  3. Mozze

    Mozze Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    1 380
    Mottagna gillanden:
    93

    MINA ENHETER

    Ni som börjar få den.. eller har fått den:) får gärna skriva vad ni tycker om kameran
     
  4. jodroid11

    jodroid11 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 maj 2011
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Hej vilka inställningar i kamerainställningarna använder ni för att få bästa bilder i mörker respektive dagsljus?
     
  5. Affe_

    Affe_ Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 mar 2011
    Inlägg:
    271
    Mottagna gillanden:
    24

    MINA ENHETER

    Tycker kameran är riktigt bra det lilla jag använt den. Tog någon bild på krogen igår och det blev bra bilder, och tog en på mina anteckningar i plugget i ljus nu och den blev riktigt skarp.