Ni som kör rootad froyo, behöver era åsikter.

Diskussion i 'Milestone/Droid' startad av infexis, 6 november 2010.

1. infexis

infexis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Tja, funderar på att uppdatera till froyo men vill först veta ifall det är värt besväret? Vad tycker ni är bättre/sämre? Då vill jag först och främst att ni jämför med en fullt fungerande rom och inte versioner där cam inte fungerar osv.

Jag vill även påpeka att jag absolut inte bryr mig och siffror och benchs, utan jag vill endast veta åsikter om själva upplevelsen irl.. alltså inget som man kan mäta bara för att skryta med..det stadiet har jag lämnat bakom mig.

2. Zaaba

Zaaba Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Sen tidigare i veckan kör jag med GOT;s froyo och tycker det känns som en bra uppgradering från stock. Har inte råkat ut för någon reboot eller annat besvär. Den känns allmänt rappare plus att man får alla fördelar med 2.2. Negativt är dock batteritiden som gått ner märkbart (inget som jag själv lider av, men vissa har svårt för det).

Detta är den ända froyo mod jag testat än så länge och kan därför inte föreslå någon speciell som utmärker sig. Skulle även rekommendera att överklocka den om du inte gjort det redan, förbättrar prestandan avsevärt.

Edit: Värt att nämna är att standard facebook app/widget inte fungerar (de jobbar dock på att lösa det).

Last edited: 7 november 2010
  3. infexis

infexis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Allright, ska kolla upp den romen senare då. Annars så är fler förslag mer än välkomna.jag är ny med milestone så tips uppskattas. :)