Avslutad: Nite HAWK tritium

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Oxygenic, 16 feb 2023.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Oxygenic

    Oxygenic Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 aug 2013
    Inlägg:
    527
    Mottagna gillanden:
    507
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S22 Ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S22 Ultra
    Info:
    Nova
    Platta:
    Lenovo Duet 5, 2-in-1 Chromebook
    Övrigt:
    Sony WF-1000XM5
    Fick till sist tag på min Graal-Nite (en svart Alpha med de breda tritiumrören) så nu får min trotjänare i fält lämna plats!

    20230214_133738.jpg
    Det är en Nite Hawk, svart med svart urtavla och blå detaljer. Grön och orange tritium. Kommer med en svart-blå single pass NATO (Nite original) och en svart Gummi-strap (Nite original). Fint skick, inga repor alls på glaset, en minimal ding på ena bandhornet och något litet skrapmärke på sidan av vridringen, i övrigt riktigt fin! Tritiumrören gör att du har ett svagt glow dygnet runt de närmaste 20 åren. Glowet är bra, det är T25-klassning, vilket är det perfekta för en taktisk klocka då den inte lyser allt för starkt för att röja dig (som vanligt lume man precis laddat med ficklampa gör), men tillräckligt starkt för att ge lätt avläsning i mörker/skymning.
    20230214_133805.jpg

    "The Hawk is our rugged all-terrain watch. With its matt blue dial, anthracite details and polymer strap, there is no doubt that this watch was made for adventure. We teamed the lightweight black polycarbonate case with T25 green and orange Tritium illumination to create this resilient Tritium watch that will rise to any challenge. Not forgetting its Swiss-made movement that powers this men’s watch, the Hawk propels its owner into greatness, never stopping to look back.
    20230214_133725.jpg

    Case Finish BLACK POLYCARBONATE CASE
    Strap Type BLACK POLYMER STRAP
    Crystal SAPPHIRE CRYSTAL
    Tritium GREEN | ORANGE TRITIUM
    Bezel UNIDIRECTIONAL
    Movement SWISS MADE RONDA 715Li
    Crown Type PUSH
    Dial Diameter 33mm
    Case Diameter 51mm
    Case Depth 14.6mm
    Lug Width 24mm
    Weight 70g
    Water Resistance 200m
    Battery Life 10 YEARS"

    Nypris (finns fortfarande att köpa): 325 GBP + frakt, tull och moms (landar på cirka 5600 med moms och avgifter).

    Mitt pris 2800 kr, prutat och klart! Frakt Postnord skicka lätt 66 kr tillkommer.
     
  2. Oxygenic

    Oxygenic Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 aug 2013
    Inlägg:
    527
    Mottagna gillanden:
    507
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S22 Ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S22 Ultra
    Info:
    Nova
    Platta:
    Lenovo Duet 5, 2-in-1 Chromebook
    Övrigt:
    Sony WF-1000XM5
    Finns nu på Tradera via Klocksnack.se, stänger denna listning! :)
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.