Säljes: Nokia Lumia 800 svart säljes/bytes

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av 10cent, 7 februari 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. 10cent

10cent Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    323
    Operatör:
    3
    Telefon:
    Z Fold6

MINA ENHETER

Operatör:
    3
    Telefon:
    Z Fold6
    Hej!

Säljer en svart Nokia Lumia 800 i bra skick. Köptes 2011-12-29 från phonecenter. Det som medföljer vid köp är en svart lumia 800 som är helt olåst. Kvitto, original kartong, samtliga tillbehör plus en extra lädersleeve.
    Denna modell är importerad ifrån Tyskland. Då ett antal svenska elektronik kedjor sålde tysk importerade Lumia 800 till början så passade jag på att köpa en innan den officiellt kom ut här i Sverige. Kan uppge att garantin, kvitto, svenk meny,språk o.s.v funkar precis på samma sett som om man köper en svensk lur, inga konstigheter. Dessutom medföljer ett MasterCard på 50 euro för köp av appar, exklusivt för en tyskimporterad lur.

Pris: 3000 kr.
    Kan tänka mig byte mot en Samsung Galaxy S 2 helst vit (rent byte)
    Samsung Galaxy Nexus
    iPhone 4s vit/svart olåst eller låst till 3 ( lägger 800 kr imellan)
    Nokia N9 16 gb (700 kr till mig)
    Kvitto och att luren är i fint skick är ett krav. Olåst eller låst till 3. Inga andra byten är aktuella

Byte sker mellan fyra ögon.
    Vid köp så ser jag helst att det sker på plats i (Mjölby), i värsta fall kan vi använda posten men då gäller förskottsbetalning samt extra avgift för frakt.

Vid intresse skicka ett pm eller ett mail till: [email protected]

Har också en annons på blocket med bild: http://www.blocket.se/vi/38574654.htm

Last edited: 11 februari 2012
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.