Nokia Lumia 920 is here

Diskussion i 'Windows, datortillbehör & komponenter' startad av Connecting, 3 nov 2012.

1. LeBron

LeBron Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    63

MINA ENHETER

Det har jag, men en röd ifrån Tele2 den 30:e oktober, extremt sega är dom och så skyller dom på förseningar :/ Den svarta finns redan i butik men den vill jag inte ha! :D

2. Kate

Kate Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 046

MINA ENHETER

Dustin hade gula i lager en kort stund idag. Förhoppnigsvis går min iväg när som helst :)

3. Connecting

Connecting Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Svart är så 90-tal. Det är inte ens en färg, det är en grund. Svart och vit är inga färger. Och man vill ju liksom ha lite färg på luren. Men det är inget för den fege.
    Klart du ska ha en röd, den är cool och du verkar vara en cool kille, så det kommer passa bra ihop.
    Nej, du kan vänta ett tag till. Det roliga är ju att du sa att jag inte hade någon lur, men i själva verket är det du som inte har någon. Haha.

4. Connecting

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Snackade med NC och i kommande uppdatering så kommer levrapp.

5. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Jo det är klart. Vill man uppfattas som en fjortis så är det viktigt att synas med så mycket färg som möjligt. Kommer själv ihåg på 90-talet när Aqua Limone var så hett. Svart är mer klassiskt och snyggt. Men det är ingenting för tonåringar!

(Fortsätter på tråden i samma anda som den startades i)

6. Connecting

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Svart är så klassiskt att man har den färgen när man sörjer, den är så klassisk så den är mainstream. Så klassisk är den. Alla har den, och vi vet ju alla hur smarta den gråa massan är. Som sagt, du ska ha en svart, allt annat vore crazy.

7. Kate

Kate Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 046

MINA ENHETER

Jag har aldrig sagt att jag har någon lumia

8. Cupcakes

Cupcakes Mobilberoende Moderator

Mottagna gillanden:
    8 380
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Då får du hoppas att det stämmer! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

9. Dirk Diggler

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Jag har ingen nej. Det har jag aldrig påstått heller. Jag tycker fortfarande att den är för stor för mig personligen. Men du har förstått det andra korrekt. Svarta är för oss smarta och röda för er dumma.

Fan va skönt det är att debattera på din nivå! Man börjar förstå varför du gör det! Det är ganska befriande att inte behöva något som underbygger ens argument. Det är liksom bara att bräka ur sig olika saker som man tycker låter bra i sitt eget huvud utan att helt tänka på vad man egentligen säger.

10. Dirk Diggler

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Han har fått för sig att jag har en. Eller att jag sagt att jag har en. Jag vet inte. :)

11. Connecting

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Nej, och det har jag inte sagt att du sagt heller. Jag sa att du sa att jag inte hade någon, och så är det du som inte har det. Lite tragikomiskt.

De sa att det fått mycket klagomål angående det och att de jobbar för fullt, så jag skulle hålla utkik vid nästa update.
    Bra, nu börjar vi komma nånvart. Du är nu inne i förnekelsefasen, den som kommer efter erkännandet, som blev för pinsamt och då kliver du över till förnekandet. Bra, du ska skämmas över att du valde en svart. Så du börjar hamna rätt nu.

Som sagt, du förnekar och det respekterar jag. Hellre det, då det tyder på att du är medveten om vilket knasigt val du gjorde. Bra, nu börjar det likna något.

12. Dirk Diggler

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Förnekelsefasen? Vänta nu. Du tror fortfarande att jag har köpt en. Detta är gudomligt underhållande! Hahaha :D

Hade jag köpt en hade det absolut blivit en svart. Det är väl ungefär det du prickat rätt på nu. Eller, du träffade nästan rätt iaf.

13. Connecting

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Klart du inte har köpt en svart. *håller med så att det känns bättre*

14. Dirk Diggler

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Ser inte moderatorerna att du trollar i de här inläggen vet jag inte vad trollning är längre. Eller tror du på allvar att jag verkligen har köpt en svart Nokia Lumia 920?

Sista chansen för dig att säga "Jo, jag förstår, jag skämtade bara".

15. Connecting

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Du la ju upp en bild på en svart 920, och fler än jag tror det var din. Spela dum är du bra på, men inte så bra. Vad fan la du upp den bilden för? Tror du folk trodde att det var någon annans lur, när jag precis lagt upp min? Tänk lite för fan. Dessutom sa du inget. Så du var ju inte direkt angelägen att förklara att bilden inte var din. Så denna diskussion beror åter på dig och dina jävla nybörjarmissar.

16. Dirk Diggler

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Ok. Du får väl tro att jag har en telefon helt enkelt. Det är helt ok med mig. Kan inte bry mig mindre om vilket :)

17. LeBron

LeBron Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    63

MINA ENHETER

TacK! Får hoppas den kommer innan jul bara :D

18. Cupcakes

Cupcakes Mobilberoende Moderator

Mottagna gillanden:
    8 380
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Tyvärr låter det som ett påhittat svar för att slippa gå vidare med själva frågan.

Men men, det återstår att se om det kommer!

Sent from my iPhone using Tapatalk

19. Connecting

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Jag pratade med en väldigt länge, sedan var hon borta och skulle kolla med en tekniker, sedan återkom hon med svaret. Hon kunde inte mycket om det, men efter att hon snackat med någon så verkade hon betydligt mer uppdaterad. Så någon har hon rådfrågat. Sedan om denne hittade på, låter inte så troligt. Då hade det varit bättre att säga något mer luddigt, typ att den kommer komma i framtiden i någon uppdatering. Nu var de konkreta, vilket de förlorar mycket på, om de skulle ljuga. De målar in sig i ett hörn genom att säga att den ska komma första uppdateringen, mitt samtal blev loggat, så jag kommer kräva en ny lur av dem för att de har ljugit, om de ljög. Vilket jag inte tror, jag tror de kan ljuga betydligt bättre än så.

20. Playstation

Playstation Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    95

MINA ENHETER

En person i en kundtjännst för ett multinationellt stort företag kan aldrig sätta någon på hold och lite snabbt tala med en utvecklare.

Sedan undrar jag när man erkännde något och sedan gick in i en förnekelse fas, brukar det inte vara tvärt om?

Ps; testade en 920 idag. Slutsatsen är RIP Nokia.

Skickat från min U20i via Tapatalk 2