Nokia Lumia 920 is here

Diskussion i 'Windows, datortillbehör & komponenter' startad av Connecting, 3 nov 2012.

1. Connecting

Connecting Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Nokia i Sverige är inte så jättestort. Jävligt komisk slutsats du drar, jag har talat med Microsoft också, ruskigt trevliga och de har tekniker där också. En gång när jag talade med NC så tog en annan över samtalet, så nog fan finns det kompetens nära de som svarar. Att du tror annat visar ju att du aldrig varit i kontakt med dem.

920 är en av mest efterfrågade lurarna, så det blir knappast Nokias död. Du ser ju bara på den här tråden, den har mer visningar än alla konkurrenterna. Den ligger tvåa i hela delforumet, bara Lumia 800 har fler visningar, men den har också funnits i 10 månader längre. Denna kommer gå om 800 då denna har haft 23000+ visningar på bara en månad. Nästan 1000 om dagen. 800 har haft 91000 på 11 månader, så den kommer min tråd gå om lätt. Detta talar för att 920 är en intressant telefon.

Last edited: 3 dec 2012
  2. Kalven

Kalven Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    574
    Operatör:
    3
    Telefon:
    iPhone 12 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    3
    Telefon:
    iPhone 12 Pro Max
    Vad är det med 920 som får dig att dödförklara Nokia? Blir lite nyfiken!

3. LeBron

LeBron Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    63

MINA ENHETER

Ja Playstation, förklara dig! Går den inte att importera från Saudiarabien för att blåsa folk på pengar? :D

4. Stedad

Stedad Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    42

MINA ENHETER

:eek:

5. _z_

_z_ Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    350
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8
    Citerar ni denna galning extramycket för att plåga oss som tryckt ignore på honom eller :confused:

SGS3 via Tapatalk.

6. Kate

Kate Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 046

MINA ENHETER

Varför tror du det? Försäljningen går ju mycket bra hittills. Aktieägarna tror uppenbarligen också på produkterna eftersom kursen vandrar stadigt uppåt.

7. Connecting

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Man kallar ju det för färg, du svarar svart om du har en svart t-shirt och någon frågar vilken färg den har. Men ska man vara petig så är svart och vit inga färger, men i vardagligt tal är dem det.

8. Connecting

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Tror du på det själv eller? Vad fan skulle de ha ut av att plåga dig, som redan sitter och grinar? Sluta kommentera mig om du nu inte bryr dig. Jag kommenterar fan inte dig, om inte du kommenterar mig. Så håll dig ifrån mig så är du snäll.

Last edited: 3 dec 2012
  9. Kalven

Kalven Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    574
    Operatör:
    3
    Telefon:
    iPhone 12 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    3
    Telefon:
    iPhone 12 Pro Max
    Är det en gul du har beställt? Fingrade på en gul inne i en Trebutik i lördags och den var skyhögt över förväntan utseendemässigt. Mitt andraval efter svart. Avbokade dessvärre min 920 då jag ska flytta utomlands snart så jag får köpa den i mitt nya hemland istället!

Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2

10. MeemSenco

MeemSenco Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Oh snap!

Nokia kommer inte dö! Bara små nissar som är avundsjuka på att det inte finns någon androidlur med samma design som tror det :)

11. Djoa

Djoa Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    66
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Pixel 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Pixel 8
    ROM:
    Stock
    Måste säga att batteritiden blivit grymt mycket bättre efter ett antal laddningar. Var riktigt besviken i början men nu 15 timmar efter laddning har jag 58% kvar. Då har jag ändå pillat en hel del med den.

Någon som vet hur man väljer upplösning på bilder man mailar? Vill ju skicka dem i fullupplösning men hittar ingenstans där jag kan välja det.

12. Connecting

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Jag har inte heller hittat det.

13. n_sandstrom

n_sandstrom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    28

MINA ENHETER

Märkligt nog så verkar det vara rätt blandat på övriga forum., blanda annat sweclockers. Vissa har möjlighet till leveransrapport, vissa har det inte.

Det kanske bara är vissa operatörer som det inte fungerar med i dagsläget? WP är ju överlag ganska bra på att gömma inställningar då inte alla förutsättningar finns.

Om du har en olåst telefon, och ett simkort från annan leverantör i närheten, kan det vara värt att testa.
    Annars kan det vara olika batcher av telefonen som skiljer.

14. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Det tråkiga är att man ändå ser när person X på sin ignore-lista citerar en. Till slut blir det roligare att sänka sig till samma nivå :)

Det är bara du som inte inser att hälften av alla inlägg i tråden har varit skitinlägg. Det är helt ok att man gillar en eller en annan telefon men sluta upp med dina märkliga argument. Den här tråden är inte något mått på hur populär Lumia 920 är i Sverige och än mindre i världen. Du står för en stor del av inläggen dessutom. 30% av förra sidan är signerat Connecting.

15. Connecting

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Om NC säger att 920 inte har levrapp så är det inte så mycket man behöver spekulera kring, eller vad tycker du?

16. Connecting

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Det är inte inläggen jag pratar om, jag pratar om antalet visningar. Det skrivs ju fan inte 800 inlägg om dagen, men tråden har så många visningar i snitt per dag. Att du aldrig kan tänka är lika fascinerande varje gång.

17. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Märkligt att jag har tänkt samma sak om dig sedan dina första uppstudsiga inlägg. Jag har en rätt bra teori om varför tråden i fråga, alltså denna här, har så många visningar men jag vet att du skulle misstolka din till din fördel och min nackdel (som du gör med allt) så jag skippar det. Om du blir gladare av att tro som du gör, att alla visningar och inlägg visar på att Lumia 920 är populär, är inte jag den som vill förstöra den illusionen ;)

18. Connecting

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Du kan inte förstöra någonting, då det är ett faktum att tråden snittar 800 visningar per dag. Kommer bli den mest besökta tråden i delen "övriga telefoner". Du själv lägger upp en bild på 920, så du gillar den också. Du gör bara bort dig mer och mer, helt otroligt vilka bjudningar man får.

19. n_sandstrom

n_sandstrom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    28

MINA ENHETER

http://www.sweclockers.com/forum/75...a-920-4-5-tums-display-pureview-post12954197/
    Du får välja vad du tror mest på, en förvirrad anställd på nokia care sweden, som med största sannolikhet inte kan ett skit om tekniska frågor, eller en person med en bild på ett forum.

Jag väljer väljer iallafall att minsta v allt tro på en person på ett forum som pratat med en anställd på nokia care.

Och nej, det är inte den första bilden jag ser som påstås vara från en L920

Själv kommer jag inte definitivt tro någonting fören jag har en i handen.

20. Connecting

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Det där håller jag med om var ytterst märkligt. Att den ska sakna både sms och facebookgrejen. Verkar konstigt.