Diskussion: Nordic service, dåliga servicepartners för Samsung?

Diskussion i 'Galaxy S6 - Allmänt' startad av oldpeer, 14 maj 2015.

  1. oldpeer

    oldpeer Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 apr 2015
    Inlägg:
    57
    Mottagna gillanden:
    23

    MINA ENHETER

    Jag har nyligen fått min bakre kamera bytt på garanti på grund av sensorfel. Men när jag fick tillbaka telefonen så inser jag att hemknappen känns annorlunda. Jag påpekade så klart det direkt i butiken, men killen sa ju att man inte ens varit på framsidan utan bara har öppnat den bakre sidan för att byta kameran. Men jag känner ju att hemknappen har blivit lösare efter service än före. Så något har man ju gjort trots att man inte vill kännas vid det. Har dessutom även fått en minimal skada på baksidan.

    Vad är era erfarenheter av Nordic service? Hör det här till vanligheterna? Fler som drabbats i samband med reparationer där, som de senare inte haft god lust att kännas vid?

    Och är det någon som har en idé hur man går vidare här? Bara lämna in på service på annan plats och se glad ut?