Avslutad: Note 10 SD855 Vit / orörda tillbehör / 2 skal

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Droid96, 15 nov 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Droid96

    Droid96 Guest

    Jag är ett fan av stora telefoner och har försökt hitta en Note 10+ SD855 här på forumet under en tid för byte mot min lilla Note 10. Tyvärr har jakten varit resultatlös och jag kommer därför försöka sälja denna för att köpa en ny Note 10+ från Wonda.

    Telefonen är i absolut kanonskick, det enda jag hittar är några små märken vid laddporten (se bild). Jag reserverar mig givetvis för att det kan finnas hairlinerepor som jag inte ser, men som sagt, inget som syns vid vanlig användning (och jag är ganska petig, ser det mesta).

    Telefonen har den bästa AMOLED-skärm jag sett på en Samsung någonsin. Absolut noll tint i vinkel och väldigt ren och fin vitbalans. Mycket bra uniformitet i både vitbalans och vid återgivning av mörkgrått på låg ljusstyrka.

    Telefonen lämpar sig väl för att köra GCam och blir då den bästa Android-kameramobil jag testat hittills. Instruktion finns i forumet.

    Två skal ingår, varav ett är ett sånt där härligt ultratunt skal som knappt känns i handen.

    Orörda tillbehör.

    Kvitto från Wonda ingår.

    Villkor:
    • Budgivningen börjar på 7000kr
    • Jag bestämmer om jag säljer eller inte, beroende på vad budet kommit upp till (blir mellanskillnaden för stor upp till Note 10+ hoppar jag av och behåller denna)
    • Budgivning avslutas söndag kl 20:00
    • Frakt inkluderas inte i budet, vinnaren får själv bestämma fraktmetod och betala för det. Det går också bra att hämta i Uppsala.

    IMG_2084.jpeg IMG_2083.jpeg IMG_2085.jpeg IMG_2093.jpeg IMG_2089.jpeg
     
  2. Droid96

    Droid96 Guest

    Drar tillbaka annonsen pga inser att mellanskillnaden blir för stor.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.