Hahah, kan inte vara utan ett flipcover så uppenbarligen håller jag inte med dig..aldrig orolig när jag stoppar ner luren i en tight ficka - ingenting repar igenom flipcoverns "lock" - riktigt bra kvalitet på dem till note II i alla fall att slita ut flip covern känns som ett hårt jobb..
Att jag kanske får skaffa ett nytt om ett par år kan jag acceptera...De andra modellernas flipcovers kan jag inte svara för då jag inte har en aning.
Smartcover och No Lock från playstore kör jag, dvs, telefonen vaknar till liv då jag öppnar flippen och somnar då den stängs, fungerar hur bra som helst. No lock hoppar för bi lockscreenen..
Säker på att de som känner sig hemma med tasker kan göra samma sak utan att installera dessa appar..
Original samsung flipcover är det bästa tillbehöret jag skaffat till note 2.
Dessutom fick jag dem för 50:- styck då bazula hade erbjudanden. Håll ögonen öppna och bilda er en egen uppfattning istället för att lyssna på haters.
Minus är fortfarande snabba foton då den nedhängande flippen krävs att man håller koll på för att inte skymma objektivet.
Har också provat några standard "slim" cases. Hatar dem alla. Bygger på storleken men det är också det enda de gör. Köper man en note så vill man ha stor skärm och inte stor fysisk yta utanför slärmen.
Last edited: Jun 25, 2013