Fråga: Notification LED

Diskussion i 'Galaxy Nexus - Allmänt' startad av Wardancer, 15 dec 2011.

1. PatricF

PatricF Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

Är det någon annan som fick problem med telefonen efter de installerade Lightflow?
    Min display fick spratt helt totalt. Det enda jag gjorde va, installade, gick in i inställingar, efter ett tag stängde jag av displayen. Jag försökte sätta igång den igen och då bara blinkar skärmen till och blir svart igen, trycker man igen så hör man att den låser sig. Håller man på att trycka på Power några gånger så kan den blinka till lite snabbt i lockscreenen, det Går att låsa upp den om man vet vart man ska trycka, jag lyckades till och med ta kort när displayen var svart...

Efter jag lyckades avinstallera Lightflow så fungerade det klockrent igen.. Testade en gång till för att vara säker att det va den appen och jo visst, fick exakt samma problem igen..

Någon annan som har fått detta felet?

2. nackskott

nackskott Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag har inte haft några problem med det. Jag tog ner gratisvarianten.

3. PatricF

PatricF Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

Okej. Jag körde också med gratis versionen, fattar Inte vad som hände :P
    Vågar inte installera och testa igen. Trodde först telefonen hade gått sönder eller något, hade precis låst upp bootloadern med så blev lite skraj att garantin inte skulle gälla ;p

4. jishi

jishi Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    51

MINA ENHETER

Ledsen för att väcka en gammal tråd, men både jag och en kollega har fått samma beteende som du, vi har en tredje kollega som dock inte märkt av detta.

Som du säger, om jag inaktiverar light flow så fungerar den igen. Har läst runt lite, och tidigare fanns en setting man kunde slå av som löste problemet, men den är borttagen (förmodligen för att den är permanent avstängd nu). Vi körde dessutom Pro-versionen.

Enda gemensamma faktorn som vi kan hitta, är att vi båda kör SwiftKey.

Last edited: 4 maj 2012