Jag har lagt flera "tomma" ikoner i mappen "ofullständiga namn" som heter iconback (8 st), och som ska bli de ikoner som de otemade ikonerna ska få som bakgrund. Såg att det fanns med i koden, men jag tror inte att det är angivet per ikon. Vad jag kunde utläsa så ska appen välja random från de färger som jag har valt (ikonernas standard-tema).
Jag har även lagt en iconupon och en iconmask, och de ligger i samma mapp. Jag är inte säker på att dem är rätt gjorda så jag tror inte de behöver vara med i nästa uppdatering av appen.
Jag antar att även dessa ikoner ska ligga i mappen "fullständiga namn"?
Säg till om det är något du
xciter; eller
Rixard; behöver hjälp med
EDIT: Jag kom på en sak till. Har kollat en mängd olika ikon-teman, och vilka ikoner som blir temade där, och i stort sätt alla system och standardikoner temas. I mitt fall med HTC Sense så fungerar inte tex gmail, phone, message osv.. Hur kommer vi till rätta med detta?
Såg i tråden på xda att det går att använda apex för att få fram samtliga activitynames, och det har jag testat. Fungerar bra.
och
Hur som så måste vi få fram alla rätta activitynames för varje app. Bara att jobba på
Click to expand...