Säljes: Nubia Redmagic 6R (helt ny med flera tillbehör av olika slag!)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Dnsssm, 28 jul 2021.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Dnsssm

    Dnsssm Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 apr 2019
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    3
    Hej,

    Alltihop är nytt och har garanti samt kvitto. Köpt på Redmagics EU-sida (officiella).

    Nubia Redmagic 6R har en fin AMOLED-display med refresh rate som är valbar/varierande och går upp till 144 hz för extrem scrollsmoothness :D Snapdragon 888, 8 gb RAM, UFS 3.1 osv. Inbyggda shoulder triggers som går att programmera och ställa in efter behag i vilket spel du vill. Vid Benchmark i Antutu lyckas jag utan kylaren (ett av tillbehören) att enligt deras ranking nå högre poäng än ROG 5 vilket säger något. Gaming center är en funktion där du kan välja hur enheten ska prestera, den kan tex gå på super performance och pressa ut otroliga resultat i benchmarks och spel. Det behövs ingen modifiering öht för att låta enheten spela PUBG med stadiga 90 fps över flera timmar med AA igång m.m. Just ja, enheten har ”charging separation” vilket gör att du kan snabbladda den (33w, medföljer) och låta enheten ta del av energin, batteriet laddas ej och blir därför inte överhettat vid extrema påfrestningar som annars vore fallet. Blir inte heller batterislitage i onödan.

    Här är länkar till tillbehören:
    REDMAGIC 6 and 6R Ice Dock
    Protective Case for REDMAGIC 6R
    REDMAGIC Gaming Dock

    Telefonen i sig: REDMAGIC 6R

    Öppen för det mesta i bytesväg, vill i detta fall dock inte öppna upp för mellanskillnad uppåt, isåfall max en femhundring om det är något intressant någon har :)
     
  2. Seko

    Seko Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 maj 2011
    Inlägg:
    406
    Mottagna gillanden:
    68

    MINA ENHETER

    Är det modellen med 8gb ram el 12?

    Jag ser inte någon pris i annonsen?
     
  3. Dnsssm

    Dnsssm Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 apr 2019
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    3
    Det är med 8 GB. 12 GB vore total overkill med tanke på hur den presterar och hanterar RAM på ett fint sätt.

    Sorry, hade satt den som bytes (trodde jag). Är öppen för både sälj och byte.

    Kostade typ 6200 SEK med tillbehören. Pris vid köp av rubbet: 5000 kr.
     
  4. Dnsssm

    Dnsssm Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 apr 2019
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    3
    Telefonen och tillbehören är uppackade och använda 1-3 ggr ungefär, så det är som nytt från Redmagic själva.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.