Nubia Z40 Pro

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av mullsjomannen, 24 apr 2022.

  1. mullsjomannen

    mullsjomannen Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jul 2017
    Inlägg:
    1 769
    Mottagna gillanden:
    1 622
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Xiaomi 12s ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Xiaomi 12s ultra
    Telefon 2:
    Pixel 6 pro
    Nubia Z40 Pro
    6B5FCE41-CAF7-44A2-81B7-E522DFE3B4E3.jpeg

    Utbrytarmärket från ZTE Nubia har precis släppt en ny mobil med namnet Nubia Z40 Pro. Den har riktigt vassa specs med bl. SD 8 gen 1, 144hz amoled skärm på 6.67”, Sony IMX787,
    5000mAh batteri.
    Finns en version som heter gravity version som har 4600mAh batteri med trådlös laddning modell Apple.

    Har själv köpt en som kommer i mitten av veckan. Har haft Nubia telefoner tidigare som jag gillade.

    ZTE nubia Z40 Pro - Full phone specifications
     

    Bifogade filer:

    Jowee gillar detta.
  2. polar590

    polar590 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 okt 2013
    Inlägg:
    3 450
    Mottagna gillanden:
    3 244

    MINA ENHETER

    Spännade.var köpte du den ?
     
  3. mullsjomannen

    mullsjomannen Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jul 2017
    Inlägg:
    1 769
    Mottagna gillanden:
    1 622
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Xiaomi 12s ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Xiaomi 12s ultra
    Telefon 2:
    Pixel 6 pro

    Satt och surfade runt och knep den på Tradera av alla ställen.
     
  4. mullsjomannen

    mullsjomannen Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jul 2017
    Inlägg:
    1 769
    Mottagna gillanden:
    1 622
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Xiaomi 12s ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Xiaomi 12s ultra
    Telefon 2:
    Pixel 6 pro
    Så fick jag min Nubia Z40 pro i går som va ett riktigt impulsköp. Har nog aldrig testat en telefon som är så här snabb. Det är en global version så Google finns från början.
    Skärmen är mycket ljusstark och skarp, en riktig toppskärm enligt mig. En svag kurvning på skärmen så det blir smidigt med navigering utan knappar. Det sitter ett skärmskydd på från början.

    Baksidan är riktigt greppvänlig och inga fingeravtryck fastnar. Mobilen känns lätt och smidig och stereohögtalarna har bra ljud med många inställningsmöjligheter.

    Rent allmänt finns det hur mycket inställningsmöjligheter som helst för att göra den personlig.

    Kameran har jag bara hunnit snabbtesta men mina första upplevelser är att den är mycket kapabel. De första snabba motsvarar i min bok rena flaggskeppsnivån. Får se om det stämmer när jag testat lite mer ordentligt.

    Är också mycket nöjd med haptiken. Men det är alltid en personlig sak tycker jag.

    Mitt sammantagna första intryck är otroligt positivt och jag tror banne mig att detta blir en keeper, ibland blir man överraskad.
     

    Bifogade filer:

    Jowee, Lex, poipen och 1 annan gillar detta.
  5. mullsjomannen

    mullsjomannen Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jul 2017
    Inlägg:
    1 769
    Mottagna gillanden:
    1 622
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Xiaomi 12s ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Xiaomi 12s ultra
    Telefon 2:
    Pixel 6 pro
    Fortsätter att vara imponerad av denna lur. Batteritiden är riktigt bra. Känslan av att den va så snabb stannar kvar. Tror nog det är den snabbaste lur jag testat. Kameran är riktigt bra och med Gcam är den i flaggskeppsnivå och då jämför jag mot min IPhone 13 pro. Den ligger verkligen skönt i handen och för den som vill köra utan skal så är denna perfekt då greppet är jättebra baksidan inte är hal och inga fingeravtryck ses hur man än gör.
     
    Maniak01, Jowee och poipen gillar detta.