Bestilte en Pro 2019 fra Komplett rundt klokken 2 i dag, og iflg. lager status da skulle det väre 19 st. fra i morgen av. kommer vel på torsdag håper jeg, eller iallefall för helgen.
Jeg har hatt både en 2015 pro, og 2017 16GB(en kort stund) men har fortsatt min 2015 Pro fra 2015 som er oppgradert med en 240GB SSD, noe som gjör at den selvsagt starter program raskt + omstart, og helt sikkert raskere enn hva 2019 modellen kommer gjöre.
Hva jeg har savnet på min Shield TV har värt DV, og stötte for VP9.2, desverre virker det ikke som vi får det siste. Begge er egentlig pga at min Sony TV har en SOC som er så treg at jeg tror mine gamle RPI 1 som ligger noen plass er raskere!
AI scaling blir mere som en bonus for meg, lar min Sony TV ta skaleringen av allt som kjöres gjennom Kodi med Emby addon, noe som ser fantastisk bra ut, og det er faktisk vanskelig se forskjell mellom 1080p i bra kvalitet, og samme film i 4k(uten HDR), HDR er jo selvsagt det som er viktigst for bildekvaliteten.
Men lurer på om ikke AI scaling kan gjöre IPTV noe bedre? Kvaliteten jeg får der er stort sett relativt bra, jeg mener for hva det er! Men kan man få det enda bedre, ja da klager man ikke.
Og til sist opp til 25% forbedring av hastigheten sier man aldri nei til, ikke bare for emulatorer som muligens kan få litt boost der, men bare at det kanskje 'flyter' litt bedre på sier man aldri nei til.
Er det alene verdt kostnaden? Skulle kunne påstå at egentlig er det ikke det, men teknikk nerd som man er, så klarer man ikke la väre og bestille, gamle Shield TV får flytte til barnens TV, som forenkler oppsettingen der stort, bort med RPI 4 for Kodi, bort med RPI 3 for emulatorer, og til sist bort med min gamle förste generasjons Chromecast. 
Tror du skrev feil Jellyfin 
Nei alvorlig talt så har jeg selv Emby som backend, och har hatt det en stund nå, etter flere år med Plex, men Plex ble man jo bare lei av med at den alltid skulle transcode alle filmer som hadde eksterne undertekster. Da ble det Emby som har fungert bra, men nyskjerrig på hvor bra/dårlig Jellyfin er.
Last edited: 28 oktober 2019
pmugghc och bernard gillar detta.