Vad jag kan se har ingen av "testarna" kommenterat om det finns svenskt språkstöd för tangentbordet i denna?
Det går visst inte att lägga filerna fel när man ska flasha modem fungerar inte som csc och vice versa höhö. Då stannar odin upp och sedan när man stänger av telefonen får man en fin liten bild där det är en fin orange triangel mellan en dator och telefon kör på den gamla csc filen xxjm1 och inte den ryska med bös i.
root fungerar men har inte testat sd-fixen... men den ska funka eftersom det bara är en uppdatering, fortfarande 2.1
Quadrant: 881 - 912 där emellan med apps installerade. Linpack: 8.44 - 8.53 Men varför bry sig om siffror i nuläget igentligen. Att den får 2000 i ett Quadrant Benchmark betyder inte att allt kommer bli silky smooth. Denna firmwaren kanske inte får lika höga scores som andra men jag är mer nöjd över den för den fungerar bra, är stabil och den är snabb vid användande. Stirra er inte blinda på siffror
Ingen som har testat gps:en ordentligt, min kan ta en halvtimme innan den låser i copilot vilken gör den obrukbar som navigator
jag ska prova den nu och skriver senare hur det gick Men min fungerade bra i JM2 så fungerar den inte nu i JM5 så blir jag bitter
Jag har inte åkt med bilen eller liknande, men den låste typ 4 satelliter nästan direkt, och sedan följde resten upp till 9st när jag var ute och rökte iaf. fast, vet inte riktigt vad som är bra eller dålig då jag knappt aldrig använder GPS
Har flashat typ 4 olika FW nu, och har märkt att factory reset och clear cache i recoverymenyn gör susen. Vet inte om det är placebo, men det blir betydligt bättre då. Dessutom gjorde man alltid så på Hero´n
Är du helt säker på att den låst på 9 stycken? Det vore någon form av framsteg i så fall, har aldrig noterat mer än 8 låsta sat. förut.
När jag kollar i gps i copilot så verkar det som mottagningen är ett ordenligt problem och förmodligen vid dålig mottagning= Ej låsta satelliter?