Sen S3an kom in i bilden på detta forum har folk blivit helt tokiga och rent ut sagt sviniga mot varandra och beter sig nästan hatiskt gentemot sina medmänniskor nästan dagligen här.
Varför hålla på tjafsa om dessa små sakar? Nu är det som det är.
Jag kan hålla med om att fler bör använda sig av sökfunktionen eller scanna igenom avdelningen lite snabbt innan man skapar trådar men tyvärr är det inte alla som gör det och det är ett problem som Swedroid får hitta en lösning på.
Det är inte meningen att vi medlemmar ska ta ut aggressioner på varandra och öppna någon slags dagisverksamhet där vi hackar på varandras handlingar i trådarna.
Skärpning, detta var ett forum av världsklass och det var en fröjd att vara online här förut. Men så som det är nu kan både jag och andra vara utan. Det skapar ingen skön stämning någonstans utan är bara tråkigt att behöva läsa detta tjafs som försiggår.
Det är på tiden att ta tag i denna attityd som infinner sig och faktiskt inse att Swedorid är en plats där vi delar information/kunskaper och etablerar vänskaplig atmosfär. Jag är nog inte ensam om att tycka att det är dags för ett slut med dessa irritationer som infinner sig här just nu och hänvisa ev tvister eller missnöje till moderatorerna som i sin tur kan sköta låsning av trådar och tillsägelser som kan tänkas delas ut eller vad de nu kan handla om. Dom finns av en anledning.
Bemött din medmänniska som du själv vill bli bemött. Respektera varandra och ha KUL.
Last edited: Aug 22, 2012