Mer info hittade jag här: http://www.htcheroblog.com/2009/08/26/new-htc-hero-firmware-brings-touch-camera-focus/ Ser bra ut
Jaha, ja det där löser sig nog. Det brukar gå att läsa sig till det mesta. Men hur många olika Roms finns det i dagsläget till Hero? Vad skiljer dem?
Ja, nu brinner de i knutarna. Hur sjutton uppdaterar man luren. Jag har ju inte ens HTC Sync då jag kör mac.. Kommer jag att behöva leta upp en pc för att lyckas?
Kommer även svenska med som språkinställning med den nya Romen. Läste nånstans att det skulle komma i september
Det bör vara den "stora" uppdateringen som jag misstänker innehåller Sense-optimeringen också, och man ser i videodemon. Jag misstänker att den uppdateringen som kommer "i slutet av veckan" antagligen är den läckta 179-uppdateringen som cirkulerar på xda just nu, och inte innehåller så mycket nyheter (vad jag kunnat notera). Edit: “A partial update is ready in 10 days and a major release will be available in mid-September containing local language support.” - från den 18e.
För att uppdatera. Logga in på htc.com singa in hos e-club och de första raderna av text som dyker upp står det "Support section", klicka där. Väl där kan du klicka dig fram till din mobil och updates. Hade inget att göra så tänkte att jag kunde hjälpa till lite
Jag hittar ingen FW update där, det enda jag hittar där är en update på deras sync mjukvara. Har du fler updates ifall du loggar in?
Exakt och eftersom Miklan har en HTC Dream/G1 så är det förmodligen den uppdateringen han hittar. För Hero finns det ännu inget annat att ladda ner än HTC Sync 2.0.4, men den som väntar på något gott... ;-)
Är det ingen som hört något skvaller när den kommer ut? Hörde något om vid den här veckans slut men uppenbarligen blev det inte det.
Nä tydligen inte . Får fråga HTC killen som sa slutet på veckan ifall han tog fel på vecka....men den som väntar på något gott blir aldrig tjock som man säger.
Hörde att den skulle komma i början av nästa månad på Mediamarkt, men de lär ha lika bra koll som oss.
"And yes, I'm still hearing October 11 for Hero launching on Sprint. Though I'm guessing we'll see it in the flesh on October 7, the first day of CTIA Wireless IT & Entertainment in San Diego, CA." Eller har jag missuppfattat något?
HTC har ju nämnt två uppdateringar och den andra skulle komma i september...men jag tycker alltid det blir försenat