Fick precis igång min trådlösa 360 kontroller med hjälp av motagaren jag använder till datorn. Nu blir det till att lägga in snes emulator och spela lite gamla goa rpg`n
Mer sånt, det gillar vi (Specielt jag som är van vid x10 ) kan ngn förklara dethär med xbox360 kontroll, det lät intressant
Hej! Jo, du kan nu koppla in en Xbox360-kontroller till Eee Pad (via USB på dockan) och spela spel med den. Kräver såklart att spelen stöder men funkar väldigt bra med div. emulatorer (SNES, etc) t.ex. WiiMote och Nintendos Classic Controller fungerar också men kräver en liten app som finns på marketplace. Härligt retro! Mvh Asus Sverige
Mycket bättre flyt nu, mycket bra. Jag upplever dock ett hack i början av flashklipp och så verkar ljudet bli out of sync med nån millisekund.
Det går inte att spela upp egna filer. Det finns en flik, personliga videoklipp, men när man trycker på en film så skickas man vidare till den vanliga videospelaren. Video
Gjorde riktigt stor skillnad faktiskt.. Nu börjar den närma sig full användbar igen.. Homescreen lagget är nästan helt borta vilket gör att den känns proffsigare och flash funkar märkbart bättre..
En av bugfixarna i denna uppdatering är att man nu kan kryptera asusen, det hängde i oändlighet tidigare.
För att allting kommer till USA först och vi övriga 5.6 miljarder får i 99% av fallen hoppas att det kmmer till resten av oss.. USA är och har alltid varit de första att få nya saker för att marknaden där har ansetts vara störst.. vilket iofs ven har stämt då det spenderas mest pengar... Det kan mycket väl ändras i framtiden men räkna med att det ligger minst 5-10 år fram i tiden.. tills dess får vi snällt sitta på andra tredje och fjärde rad och se på när amerikanarna får allting först.. USa kan ju t.ex. hyra film och köpa bcöcker via market... Vi fick betal market för mindre än ett år sen medans det fanns mer eller mindre från start i USA.. Jag kan tänka mig att den nya videospelaren kan hänga ihop med just lauchen av market video försäljingen.. Vill man ha något som inte följer med som standard så väder man sig till t.ex. XDA och ser om dom släpper det där i moddat format..
Känner inte för att betala för en film just nu, tänkte att det skulle vara bra att veta om jag någon gång skulle få för mig att hyra en film.
Jag har oxå en USA köpt tf och det enda som händer om man trycker på en film är att webbläsaren öppnar upp en sida som säger' trumvirvel......, "We`re sorry, the document ypu requested is unavailable in your country"
Tyvärr så går de spel som är gjorda i flash "som jag tror i alla fall" går fortfarande segt.. några av dessa är... tiny bee yooNinja zombieville Har dock märkt betydligt förbättring på hemskärmen. och andra spel jag lirar känns rickigt bra. gillar att man fått en Tegra app där det finns spel plats. dock finns det inte många spel men en bra start.
Fått en Tegra app?? Den har man ju kunna ladda ner sen väldigt lång tid tillbaka från Market... Var nog en av dom första jag plockade ner till min...