Fråga: Ny uppdatering???

Diskussion i 'Galaxy S2 LTE' startad av Pysslan, 7 aug 2013.

  1. birdok

    birdok Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2012
    Inlägg:
    45
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Helt vansinnigt att man inte bara kan välja bort just LTE som uppenbarligen aldrig fungerat på den här skittelefonen, vilken klantmiss!

    Som vanligt, fixa 20 fel och gör nått annat så uselt att telefonen inte går använda längre....
    Tidigare räckte strömmen nästan 2dgr, med JB inte ens en hel dag och då kopplar skiten inte ens upp i 4G!?

    Jag lovar att detta är den absolut sista luren jag köper som är brandad av nått pajastelekombolag, de ska hålla på med det som har med sim-kortet att göra och inte en millimeter längre!

    Synd! Jag tyckte den blev riktigt användbar med JB men den är inte mobil längre.
     
  2. Hyppe

    Hyppe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 aug 2009
    Inlägg:
    119
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Körde med nya uppdaten i helgen.. segade som fan och kass batteritid även utan 4g, så ha formaterat allt och börjat om i dag.. återkommer med resultat både på evt seghet och BATTERITID.


    [EDIT 21:22] Måste säga att telefonen flyter på jävligt göt just nu. Lite bättre än innan uppgraderingen, men tror det har mer med formateringen i sig att göra än uppdateringen.
    Telefonen har nu en hel del nya features som jag helt klart gillar (inget än som kommit upp som stör mig förutom att man inte kan välja nätet "gsm/wcdma" som jag dock löste i tidigare inlägg)

    Batteritiden kan vara något sämre, men kan lika väl bero på att jag använder telefonen något mer nu när man ska göra alla inställningar i appar m.m
     
    Last edited: 13 aug 2013
  3. D.E

    D.E Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 maj 2011
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jatack, gärna igår. Jag har inget tålamod med sådan här slöhet.