Nya hörlurar till OP8?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av BobbyM, 20 maj 2020.

  1. BobbyM

    BobbyM Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 okt 2015
    Inlägg:
    64
    Mottagna gillanden:
    16
    Har precis fått hem min nya telefon OP8 och därmed även för första gången tagit steget från att alltid haft telefoner och datorer med 3,5 mm ljudutgång. Har evighets-länge använt de gamla klassiska vita hörlurarna med sladd som man fick med iPhone (kan ha varit iPhone 5 eller 6) och sedan kompletterat med klassiska svarta Snäck-kuddar för att det skall sitta bra i örat. Nu måste jag då givetvis hitta en lösning så jag kan använda min nya telefon och ser ett par olika alternativ

    - Köpa en adapter och ha med. Är trots allt så att min mac har 3,5 så jag kommer behöva ha hörlurar till dom
    - Köpa nya trådade eller trådlösa in-ear lurar som liknar mina gamla i form och sätta snäck-kuddarna på dessa
    - Köpa nya trånade eller trådlösa in-ear lurar som kanske är betydligt bättre (gissar att utvecklingen gällande passform också gått framåt)

    Skall tillägga att jag har provat något in-ear alternativ för några år sedan som trycks in i hörselgången men har aldrig riktigt fått de att fastna på ett bra sätt öven om olika storlekar skickades med.